Sulten hele tiden

Minisusa01

Glad i forumet
Himmelbarn
Augustlykke 2022 ❤️
Flere her som er sulten hele tiden? Altså jeg har akkurat spist litt, så tok jeg bussen. Og på bussen driver magen min å bråker. Nå er jeg sulten igjen en halvtime etter jeg spiste. Så blir vel å spise igjen når jeg kommer hjem nå da :P til og med når ikke jeg føler meg spesielt sulten så driver magen å bråker likevel da også :P

Jeg er ikke sulten hele tiden sånn, men matlysten min som har vært på bånn siden jul har blitt bedre enn hva den pleier.
Jeg spiser ikke mye når jeg spiser, for jeg er ikke så veldig sulten, men jeg spiser meg mett.
Jeg spiser normalt tre ganger for dag, nå er det åtte ganger per dag:bag: porsjonene er dog veldig mye mindre, så jeg spiser nesten samme mengde. Men det er det at jeg må spise «hele tiden»:hilarious:

Motsatt her. Føler meg fortsatt stappmett 4-6 timer etter forige måltid. Vanligvis må jeg spise hver 3 time.
I dag har jeg bare hatt to måltider og føler jeg har spist alt for mye.
Spiser ikke mer pr måltid heller...

Nei, jeg er ikke sulten hele tiden :)

Jo, absolutt hele tiden. Var det forje svangerskap også.

Spiser lite og ingenting. Er syk med feber og skikkelig sår hals, alt gjør vondt å svelge :(

Her er det stikk motsatt.. føler meg ikke sulten i det hele tatt og jeg er vanligvis en skikkelig fråtser :woot::woot::woot:

Spiser i grunn ikke så mye mer enn før jeg, så jeg har faktisk prøvd å finne ut hvor mye jeg egentlig burde spise iløpet av en dag. Før jeg nå ble gravid så spiste jeg kun middag de dagene jeg jobbet på kveld, og der jeg jobber dag spiste jeg lunsj og så middag. Nå er jeg heldigvis så obs at jeg klarer å få i meg en yoghurt og en frukt når jeg står opp, men så blir det med lunsj og/eller middag.

Flere her som er sulten hele tiden? Altså jeg har akkurat spist litt, så tok jeg bussen. Og på bussen driver magen min å bråker. Nå er jeg sulten igjen en halvtime etter jeg spiste. Så blir vel å spise igjen når jeg kommer hjem nå da :p til og med når ikke jeg føler meg spesielt sulten så driver magen å bråker likevel da også :p
Jeg har det slik nå er sulten hele tiden, og blir sulten igjen 20-30 min etter jeg har spist. Prøver jeg å overse sulthetsfølelsen eller vente litt , så får jeg halsbrann

Jeg spiser for å stoppe kvalmen... eneste som funker. Vil bare ha knekkebrød med ost eller nudler :joyful:

Back
Topp