Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynner å bli sulten rundt 2 timer etter jeg har spist et normalt måltid.. til vanlig tar det rundt 4 timer før jeg blir sulten igjen jeg klager ikke! Er sjeleglad hvis dette er et symptom! Jeg tar imot alle plager med åpne armer så lenge dette er en terminspireJeg har også vært mer sulten enn normalt, får jeg ikke mat innen 3-4 timer etter sist måltid blir jeg sint og utrolig sliten
Jeg er ikke helt der enda Godt å se at det er andre enn meg! Dette er jo tusen ganger bedre enn kvalmenJeg er ofte sulten også, men forrige svangerskap var det helt ekstremt! Sto opp hver natt og lagde meg mat fordi jeg var så utrolig sulten hele tiden. Det gikk over til kvalme litt seinere rundt uke 10.
Huff, stakkars Da tar jeg heller imot sult!Jeg er kvalm hele døgnet og har lite matlyst, så absolutt ikke mer sulten
Hørtes ut som meg! Jeg elsker å sove lenge i helgene, men nå har jeg våknet for jeg er så sultenJeg er kjempesulten nå som gravid! Blir sulten med nesten en gang jeg er ferdig å spise åsså ofte sånn vondt sulten, sånn at jeg MÅ stå opp tidlig bare for å spise mat, selv om jeg egentlig kunne sovet mange timer til. Dette er definitivt et graviditetstegn hos meg
det er slitsomt det derHørtes ut som meg! Jeg elsker å sove lenge i helgene, men nå har jeg våknet for jeg er så sulten
Sånn hadde jeg det sist runde! Er forferdeligJeg er som Majamor, kvalm stortsett hele tiden og får sjeldent i meg noe. Prøver å spise noe bare fordi jeg vet jeg må ha næring. Men det er virkelig ikke lett!
Huff.. høres ikke kjekt ut det håper det snart gir seg!Jeg er som Majamor, kvalm stortsett hele tiden og får sjeldent i meg noe. Prøver å spise noe bare fordi jeg vet jeg må ha næring. Men det er virkelig ikke lett!
Huff.. høres ikke kjekt ut det håper det snart gir seg!
Blir det en terminspire, så er det verdt det uansett
kjenner meg igjen i den. det er ubehagelig å være mer en mett for tiden! så selv om jeg er sulten konstant, spiser jeg nok halvparten av hva jeg gjor før mtp så små persjoner!Våkner også sulten titt og ofte, og føler ofte jeg må ha i meg noe mat.
Men merker også når jeg spiser, spesielt middag, så stopper det plutselig helt opp..
Haha, enig! Trenger ikke starte på den allerede er heldigvis ikke kvalm enda! Håper det forblir slik og at spiren vokser og koser seg likevelSulten eller fysen på noe hele tiden. Om jeg ikke spiser jevnt blir kvalmen sterkere. Håper det har tenkt til å gi seg om noen uker, om ikke kan det bli en imponerende vektøkning om det skal pågå i ni måneder...