Sulten hele tiden

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Flere som er sulten hele tiden, og hvis jeg ikke spiserså føler man seg kjempe uvel . Magen blir jo ikke akkurat liten, og jeg legger jo på meg når man skal spise sånn hele tiden.
Nå burde jeg være stapp mett men går med gnagende følse i magen hva gjør jeg?

Ser ut som jeg er på vei dit nå. Har igår og idag blitt uvel og det har gått over når jeg spiser og blir mett. For så å komme tilbake litt vel tidlig etter et måltid...

Samme her. Håper det roer seg snart..

Jaaa! Slik har det blitt for meg og, blir skikkelig kvalm hvis jeg ikke spiser, og merker at blodsukkeret mitt er veldig lavt hvis jeg venter. Dette kan jo ikke fortsette slik :p

Her også, spiser men blir ikke mett. Har ikke spesielt matlyst heller da, så her går jeg med sultfølelse og mild kvalme mesteparten av dagen, uten å klare å putte mat i meg..

Samme her... :-( Kilo og mage kommer, men det er pga mat... :-(

Godt å høre det er fler begynner å bli litt beskymret over vekta her og lurer på hvordan det skal gå hvis det ikke gir seg snart
Blir jo ikke mett av 2 grovbrød med sundt pålegg som jeg normalt ikke spiser og føler meg konstant fyllesyk med gnag i magen etter påfyll

Spise lite og ofte tror jeg jeg må begynne med. Altså en gulrot eller et knekkebrød eller noe hver time-annen hver time.

Akkurat nå står det rester av lasagne foran meg. Har innmari lyst på og samtidig så blir jeg egentlig litt dårlig av lukta *skulle hatt en smiley som dåner*

Spiser hele tiden! Lyst på alt. Mest kvalm når jeg våkner og da er det kun knekkebrød som går :)

Godt å høre det er fler begynner å bli litt beskymret over vekta her og lurer på hvordan det skal gå hvis det ikke gir seg snart
Blir jo ikke mett av 2 grovbrød med sundt pålegg som jeg normalt ikke spiser og føler meg konstant fyllesyk med gnag i magen etter påfyll
Den forklaringen kan jeg skrive under på. Føler jeg må ha mat i magen konstant for å unngå den "uggen"-følelsen.

Samme her! Småspiser hele dagen for å prøve å unngå det, men det hjelper lite. Det er spesielt ille når jeg skal legge meg, ubehagelig å prøve å sove når jeg føler meg skrubbsulten uansett hvor mye jeg har spist :(

Back
Topp