Sulten..Hele tiden!!

Becca000

Blir kjent med forumet
Er helt vilt hvor mye mat jeg spiser i disse dager! Som oftes to frokoster også må jeg ha noe å tygge på. Spiser mer enn samboer til middag og i natt sto jeg opp i to tiden fordi jeg var så sulten å måtte ha mat..:p helt håpløst,håper ikke dette fortsetter da er det ikke babymage som kommer etterhvert :p flere som er sultne?:D

Haha ja jeg er også veldig sulten om dagen! :P ikke lang tid fra jeg har spist før jeg blir sulten igjen XD

Jeg var slik i mitt forrige svangerskap, men nå sliter jeg heller med å få i meg nok. Kvalm og uvel hele tiden. Gutt sist, kanskje jente denne gangen? :-D

Jeg blir også sulten hele tiden føles det ut som. En time etter jeg har spist, er jeg sulten igjen. Var ikke sånn i mitt forrige svangerskap. Håper det gir seg litt etterhvert

Ja.. Jeg skal IKKE opp 25 kg med denne her! Jeg har snakket med ernæringsfysiolog i dag for å få litt støtte. Det var en utfordring med første for å si det sånn. o_O

Jeg spiser også som en hest for tiden. Til vanlig spiser jeg som regel kun to til tre måltider pr dag,mens nå spiser jeg nesten hver time:mad:Er mye kvalm i disse dager, men utrolig nok er apetitten på topp likevel. Kvalmen blir mindre når jeg spiser, så nå er det mat HELE tiden. Ikke rart den derre magen kom tidlig...

Her er det stikk motsatt... lite matlyst i grunn, og når jeg spiser så er det nok med en halv porsjon nesten så er jeg stapp mett resten av kvelden.. til og med ungene spiser mer enn meg.. det positive i helga er jo at jeg ikke har hatt lyst på godteri da:p

Jeg er supersulten! Men så blir jeg veldig fort mett også..

Spiser en tredjedel til hvert måltid i forhold til før, men blir også sulten etter 2 timer...

Jeg har ikke vært plaget med dette....før nå! Føler jeg har spist hele kvelden og her sitter jeg like sulten som før jeg begynte :D:rolleyes:

Haha, jeg kjenner meg igjen. Føler at jeg aldri blir mett, og jeg stapper innpå hva det enn måtte være. Kanskje også derfor jeg er så oppblåst og at det er luftig rundt meg? :p

Back
Topp