Sulten hele tiden

jente 92

Elsker forumet
Er det andre som har det sånn? 6+2 idag, kan spise hele tiden :P kommer til å se ut som en hval snart :P

hahaha ja.... men tar heller sulten hele tiden over kvalme hele tiden...

Hjelper litt å ha noe å drops el å sutte på

Sulten som bare det men kroppen tar ikke i seg . Nå er på intravenøs 3 dag på rad . Flere om dagen , begynte smått å spise i dag , og det ER deilig :) kunne spise en hest kjenner jeg Heheheh

Er så sulten! Føles ut som jeg aldri har fått mat liksom :p Det værste er at jeg kun har lyst på junk. Hallo fine fettvalker etter endt svangerskap ;)

Er så sulten! Føles ut som jeg aldri har fått mat liksom :p Det værste er at jeg kun har lyst på junk. Hallo fine fettvalker etter endt svangerskap ;)
Haha :P har valker fra før av, så etter svangerskapet så blir det vel bilringer. Etter dette svangerskapet skal jeg ta skikkelig tak og bli skikkelig fit og trent :P har sagt det i mange år.. Haha

De siste dagene har jeg vært sulten, men samtidig uggen, så vet liksom ikke om jeg skal spise mer eller mindre :dontknow

Har også matlyst til tusen. Har ikke fortalt på jobb at jeg er gravid enda, så det hadde jo vært gøy å vite hva de tenker siden jeg er begynt å spise DE lunchene plutselig.. Hahaxsmile8

Føler jeg spiser hele tiden og er konstant sulten. Dritlei av å lage mat så blir kjappe og dårlige løsninger :/
Kombintert med at jeg sluttet å snuse før prøveperioden og pga ryggen så har jeg hatt treningsforbud i over en måned.. Allerede gått opp 4 kg :(

Holder på å bli gal.. Det tar aldri slutt, konstant sulten og spiser jeg ikke, blir jeg kvalm.. Finnes det noe å ta for dette? :P

Holder på å bli gal.. Det tar aldri slutt, konstant sulten og spiser jeg ikke, blir jeg kvalm.. Finnes det noe å ta for dette? :p
Tror det eneste som hjelper er å spise!

Jeg sliter skikkelig med det selv. Blir uggen hvis jeg ikke spiser. Og når jeg blir sulten, så er jeg så sulten at det kjennes ut som jeg skal omkomme. Eneste som frister meg om dagen er middagsmat, korn og melk og brødskiver. Så det går stort sett i det. Begynner å bli lei av mat:P

Tror det eneste som hjelper er å spise!

Jeg sliter skikkelig med det selv. Blir uggen hvis jeg ikke spiser. Og når jeg blir sulten, så er jeg så sulten at det kjennes ut som jeg skal omkomme. Eneste som frister meg om dagen er middagsmat, korn og melk og brødskiver. Så det går stort sett i det. Begynner å bli lei av mat:P
Haha, er så matlei her og. Spesielt av brødmat.. Må prøve å finne på noe nytt.. :)

Back
Topp