Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig !! mye bedre å være sulten enn kvalm, jeg må spise for ikke å bli kvalmhahaha ja.... men tar heller sulten hele tiden over kvalme hele tiden...
Haha har valker fra før av, så etter svangerskapet så blir det vel bilringer. Etter dette svangerskapet skal jeg ta skikkelig tak og bli skikkelig fit og trent har sagt det i mange år.. HahaEr så sulten! Føles ut som jeg aldri har fått mat liksom Det værste er at jeg kun har lyst på junk. Hallo fine fettvalker etter endt svangerskap
Tror det eneste som hjelper er å spise!Holder på å bli gal.. Det tar aldri slutt, konstant sulten og spiser jeg ikke, blir jeg kvalm.. Finnes det noe å ta for dette?
Haha, er så matlei her og. Spesielt av brødmat.. Må prøve å finne på noe nytt..Tror det eneste som hjelper er å spise!
Jeg sliter skikkelig med det selv. Blir uggen hvis jeg ikke spiser. Og når jeg blir sulten, så er jeg så sulten at det kjennes ut som jeg skal omkomme. Eneste som frister meg om dagen er middagsmat, korn og melk og brødskiver. Så det går stort sett i det. Begynner å bli lei av mat