Sulten hele tiden

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jeg er så sulten hele tiden. Tar meg selv i å tenke på mat all the time :P
I dag har jeg lysst på søppelmat (gatekjøkkenmat) :) har ikke spist det på eeeevigheter.
Hva skal dere ha til lørdagskveldskosemat? :D :D :D

Mat i mitt hjerte sier jeg bare :p Kan ikke finne på å bli bare litt sulten en gang, da skriker magen og jeg blir uvel :p

Biffsnadder skal vi ha i kveld, for det har mannen lyst på :) men det er jo veldig godt :)

Jeg har lyst på gatekjøkkenmat jeg også, f.eks hamburger, men når alt kommer til alt, klarer jeg ikke lukta :p

Jeg er også sulten hele tiden og har ofte lyst på junk! Jeg er lita og lett, og kjenner jeg er takknemlig for det, for hadde jeg hatt anlegg for å legge på meg mye, hadde jeg nok blitt stor! Skal i bryllup, så hååper det bli no skikkelig godt til middag :)

Kan ikke finne på å bli bare litt sulten en gang, da skriker magen og jeg blir uvel :p

Samme her! Men generelt brekker jeg meg av tanken på mat :p så å planlegge middag er et mareritt, ingenting frister :/ men må ha mat, hvis ikke blir kvalmen bare verre!

Nam mye av det dere skriver høres digg ut:). Spesielt biffsnadder med pommes og bearnesaus❤️❤️. Vet ikke hva vi skal spise i dag jeg:). Kanskje vi griller på hytta? Jeg vet hvertfall at jeg vil ha noe med potet:D. Maten smaker ikke som før.. Spiste nystekt Rundstykke med eggerøre og det smakte møkk:(. Nå spiser jeg litt druer.. Jeg blir forferdelig kvalm og må små spise litt frukt og kjeks:).

Samme her! Men generelt brekker jeg meg av tanken på mat :p så å planlegge middag er et mareritt, ingenting frister :/ men må ha mat, hvis ikke blir kvalmen bare verre!

Huff, ja håper jeg slipper unna kvalmen ! Nå blir jeg bare litt småuggen og uvel, og det kan jeg godt leve med ;)

Eg og har vore veldig sulten sidan nokre dagar før ikm. Skikkelig lyst på junk!

I kveld er ungane hos faren sin, då skal vi ha strimla svinekjøtt med saus, ovnsbakte potetbåtar og grønnsaker.

I dag skal jeg lage hjemmelagde kjøttkaker, potet, makaroni, grønnsaker og brun saus :-) blir litt sen middag, for mannen jobber med listing i gangen. Når jeg er sulten, så må jeg ha noe å spise med en gang....ellers blir jeg gal!!! :-p

Hjemmelaga pizza!:) sulten konstant her å!:p må spise ofte for å ikke bli kvalm:p så her er jeg i kjøleskapet hver 2 time:p

Ble typisk søndagsmiddag her med hjemmelaga kjøttkaker og mos med gulerøtter blir brå sulten, og det er nytt for meg, ene minuttet er jeg ikke sulten og så brått rumler magen og jeg er kjempe sulten! Veldig rart! :)

Back
Topp