Sulten - hele tiden!!

nr.tre

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Tidligere har jeg vært litt uggen i begynnelsen av svangerskapet og gått ned i vekt. Denne gangen jeg eg sulten hele tiden!! Kommer til å trille hvis jeg skal være sånn i ni mnd. Har kjøpt inn masse frukt til kvelden, men hjelper jo ikke når jeg spiser alt annet jeg også kommet over. Skal ferie bursdag til helga, med sushi, kjenner jeg er redd for at det ikke blir bestilt nok kake og mat;) ligger og psyker meg opp til å veie meg imorgen, er redd det ikke blir helt som ønsket;)

Jeg har vært litt til og fra. Enkelte dager føler jeg at jeg må spise hele tiden, hvis ikke blir jeg kvalm. Og andre dager, som i dag, spesielt på ettermiddag/kveld er jeg skikkelig kvalm og klarer ikke tanken på å spise noe. Vet jo at jeg må spise, men orker ikke tanken på mat! Rart hvordan det varierer. Det jeg absolutt har stort behov for er noe salt! Søtt klarer jeg ikke i det hele tatt, og jeg som vanligvis er motsatt ift søtt/salt!

Har vært lite matlyst i flere uker nå, og ei uke med kvalme. Har gått ned ca 2 kg i starten denne gangen. Nå er jeg derimot veldig sulten, hele tiden, så regner med vekta kryper opp snart :p

Jeg er også et totalt matvrak. Prøver å veie opp med trening. Forrige svangerskap gikk jeg opp masse de tre første mnd før det roet seg ned. Gikk opp mer de mnd enn resten av graviditeten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ekstremt sulten hele tiden. Prøver å holde igjen litt men tenker kun på mat for tiden så er ikke så lett...

Jeg kunne spise hele dagen... :-p føler meg sulten nesten rett etter jeg har spist noe og.. utrolig irriterende :-/

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg er og konstant sulten men uten å ha lyst på noe :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg gikk ca. 10 kg opp i vekt forrige svangerskap. Denne gangen har jeg hatt noen uker med enorm matlyst, i tillegg til å ha blitt uvel dersom det har gått langt tid siden sist jeg spiste. Tror kanskje jeg har gått opp 2-3kg allerede :eek: Matlysten har heldigvis roet seg nå, og det samme har "kvalmen". :)

Jeg har ikke lyst på noe! Men måå spise for å holde magen i sjakk :/ skulle gjerne byttet :)

Jeg er sulten! Jeg er sulten mens jeg spiser til og med! Jeg dagdrømmer om mat og gleder meg til hvert måltid. Er jeg hjemme så spiser jeg hele tiden.. sulten ja! Men det har blitt bedre de siste dagene da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er jeg enten småkvalm og ikke orker tanken på mat, eller så har jeg så enormt lyst på mat. Det er absolutt ikke all mat som frister likevel! Jeg fantaserer om salt mat, blant annet polarbrød med vossafår *vann i munnen*. Siden vossafår er utelukket nå i noen måneder fremover, så har jeg av alle ting fått lyst på polarbrød med nugatti i stedet! Fra salt til søtt, hjernen er rar om dagen! ;) men ellers så er middagen nødt å være salt, selv om jeg ikke spiser de største mengdene av middagsmat. Og så blir det druer og jordbær litt innimellom ;)

Jeg har gått løs på kroneis med jordbær idag :)

Misunner sånn dem som har lyst på mat! Her er det et ork!

Jeg og er sulten konstant! En slags hul følelse i magen, ubehagelig å ikke småspise hele tiden. Huff får ikke trent så mye heller så kommer nok til å bli kilo her ja ;-)

Jeg har gått ned 3 kg siden jeg ble gravid klarer ikke tanket på noe som inneholder sukker da kommer det i retur går greit med frukt går mest i knekkebrød

Jeg sto opp gir ca en time siden og har allerede spist ett rundstykke, middagsrester fra i går (sjeldent vi har det gitt), to bananer og skal sende gubben på butikken etter druer! Hadde cravings etter druer med første også. :p

Bruker den der tulletelefonen.

Back
Topp