Sulten HELE tiden..

*Labambie

Forumet er livet
Flere som har vært det da dere var gravide? Gud bedre meg... Klokka 7 spiste jeg et knekkebrød med ost. Klokka 8 spiste jeg et glass Nestle stroganoff 12 mnd.. Nå har jeg nettopp hatt i meg 2 brødskiver... 

Dette er IKKE normalt for meg å være altså, og jeg føler meg som en liten gris som bare er sulten 

Et kallenavn skrev:

Hæ?

Hvilken del av sulten hele tiden var det du ikke forstod

Lissyjane skrev:

Et kallenavn skrev:

Hæ?

Når man spiser litt kl 7 og 8, også ikke spiser før nå så er det litt HÆ!! 

Jepp!!! Been there!! Er så glad å være ferdig med det!

Et kallenavn skrev:

Lissyjane skrev:

Et kallenavn skrev:

Hæ?

Klokken 19 og klokken 20 da... Jeg bare skrev det som var inni hodet mitt, trodde ikke det ville bli tolket til morgen. Beklager. 

Et kallenavn skrev:

Lissyjane skrev:

Et kallenavn skrev:

Hæ?

Tror kanskje hun mente om kvelden :p

Et kallenavn skrev:

Lissyjane skrev:

Et kallenavn skrev:

Hæ?

Er vel kvelden hun mener

Juliette skrev:
Nestle 12 mnd?

Passe posjon for meg  Lett å få ned, grei næring. 

Et kallenavn skrev:

Lissyjane skrev:

Et kallenavn skrev:

Hæ?

Tror hu mener 19 og 20... ;)

Juliette skrev:

Et kallenavn skrev:

Lissyjane skrev:

Et kallenavn skrev:

Hæ?

Er vel kvelden hun mener

Å! Tenkte ikke på at det kunne være 19 og 20 en gang!! :)  Da skjønner jeg litt mer... 

Er jo ikke så mye mat, men man blir jo gjerne litt mer sulten i perioder når man er gravid. :)

Labambie skrev:

Juliette skrev:
Nestle 12 mnd?

Ok, men da hadde jeg også vært sulten..Jeg har spist mye mer enn det siden kl 19, og jeg er ikke gravid

Juliette skrev:

Labambie skrev:

Juliette skrev:
Nestle 12 mnd?

Ok, men da hadde jeg også vært sulten..Jeg har spist mye mer enn det siden kl 19, og jeg er ikke gravid

Jeg er slankeoperert da. Så 2 knekkebrød er vel egentlig sånn standard mengde for meg på kvelden. 

Joda, samme her i en periode. Klarte ikke å spise mye, ble stappmett veldig fort. Men det tok ikke lang tid før jeg var skrubbsulten igjen

Oh yes! Mest i begynnelsen av svangerskapet - da gikk dagene med til å spise det ene måltidet TETT etterfulgt av det andre. Var sulten hele tiden.

Jeg er 24 uker på vei, og jeg spiser som en hest! Er konstant sulten, og har vært det hele tiden. Er utrolig merkelig, for jeg er omtrent aldri sulten ellers. Prøver å spise sunt, mem det har gått åt skogen. Nå har vekta begynt å komme, så nå har min kjære innført nye rutiner. Blæh!

Jeg har vært konstant sulten hver gang jeg har vært gravid. Det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid med storebror, da jeg desperat måtte ha mat midt i en veldig travel situasjon, der mat burde være det siste jeg tenkte på. Jeg har kastet opp i 9 mnd med begge barna, men det har ikke hindret meg i å spise enorme mengder mat. Jeg har bare tenkt at babyene mine har trengt maten, og passet på å spise veldig sunt. :)

Jeg satt og spiste på jobb kl 09 en gang, (hadde vanligvis pause 11.30) da en jeg jobbet sammen med litt bekymret spurte om jeg ikke hadde spist frokost den dagen. Hun fortsatte med å legge ut om hvor viktig det er å spise skikkelig når man er gravid, og ikke hoppe over måltid. Ganske så flau måtte jeg innrømme at måltidet kl 09 var mitt 5. den dagen... emoticon

Forrige gang var jeg sulten fra jeg stod opp til jeg la meg. Kunne spise hele dagen.

Denne gangen spiser jeg veldig lite, og føler meg ikke ofte sulten. Allikevel går vekten oppover som aldri før... Trivelig..

Har hatt det på akkuratt samme måte, er egentlig blitt litt bedre no, men har liksom komt inn i en "god stim" med mye spising:) Får ta meg selv i nakken når beibisen har komt:)

Back
Topp