sulten HELE tiden...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
HJELP!!! har blitt det matvraket den siste uken...synes ikke jeg gjør annet enn å spise, og spiser jeg ikke det øyeblikket magen roper på mat så blir jeg kvalm noe som ender i måltid ca 1 gang i timen...hvor skal dette ende??? Flere matmonstre??? OG hva skal man spise så ikke kiloene kommer rasende før reka har begynt å veie noe??? Det går MYE knekkebrød og frukt om dagen...men noe ensformig 

Jeg er også sulten HELE tiden! Jeg er heldigvis ikke kvalm da så jeg slipper å spise for å holde kvalmen vekke. Men jeg er så trøtt og svimmel hele tiden og føler det hjelper når jeg har fått mat i magen. Forige svangerskap var jeg også sulten hele tiden. Det resulterte i at jeg la på meg 20 kg!!! :S Spiste riktignok mye godteri og drakk mye brus. 
Vil helst ikke gjenta det, men er ikke enkelt. ;)

jeg hadde det slikt for en uke siden, og her har det godt over. bare spis en god frokost. og drikk masse vann:)

Jepp, jeg er konstant sulten føler jeg. Men til tider blir jeg fort mett også, og så 15 minutter etterpå er jeg sulten igjen... Var ikke sånn forrige gang...

Samme her også, mat er livet... kaster opp endel fordet også.
Men hadde det slik da jeg fikk dattern min også, og når kvalmen forsvant, forsvant også matsuget...

Jeg dødssulten når jeg er står om morningen. Magen føles tom da.
Jeg er mer sånn at jeg har lyst på noe men vet liksom ikke hva...det vi har hjemme frister lite eller tar for lang tid å lage. Er veldig lat for tiden

Jeg er dødssulten.. Men det kommer vel av at alt jeg spiser eller drikker kommer opp igjen... 

Blir sulten tvert odet treffer puta på kveldene jeg, så ligger og knasker litt havrekjeks før jeg sovner 

Skogsdyret skrev:
Blir sulten tvert odet treffer puta på kveldene jeg, så ligger og knasker litt havrekjeks før jeg sovner 

Haha, så herlig ;)

Kjenner følelsen!

Jeg merker ikke så mye til det på dagtid, men våkner sulten som fy på natta! Går kanskje ned å tar meg en banan og et glass vann, det "lindrer" frem til morgen og frokost vertfall!

klarer ikke å spise så mye om gangen, men tror det går 1/2 pakke knekkebrød om dagen, og utallige frukter...fikk tips idag om å kutte opp grønnsaker og ha det i en boks i veska så jeg kan knaske på det i løpet av dagen. Skal prøve det så ikke kiloene raser på før reka har begynt å veie noe...i og med at jeg ikke kaster opp noe av det jeg spiser ;-)

Back
Topp