Sulten hele tiden... sukk

mammzen

Forelsket i forumet
Jeg er sulten hele tiden, og om jeg ikke spiser, ja så blir jeg så kvaaaaalm... Prøver å spise bare kjeks å kalorifattig kost, men lykkes ikke alltid desverre. Blir vel enorm innen fødsele om dette ikke gir seg... Er 6+4 i dag... Noen flere som har det likedan?

Sulten oftere enn vanlig iallefall, det er veldig vanlig altså [:D]

Føler jeg må spise en gang i timen for å holde formen i sjakk... Stod på vekten til jordmoren i dag, og har lagt på meg 1,3 kilo på drøye 6 uker... Ennå er jo babyen bare bitteliten....

Suuuulten ja...

I dag har jeg spist frokost, en bolle som "mellommåltid", middag klokken ett, et nytt lite "mellommåltid" (pommes frites på et gatekjøkken) noen timer senere, og kveldsmat (brød med speilegg) når jeg kom hjem, og når min mann syntes jeg hadde badet lenge nok (sov der..) spurte han hva han skulle lage til av mat til meg, for han forventet selvsagt at jeg trengte mer mat? (spiser julemenn)

Ja, jeg spiser ikke så mye hver gang, men jeg spiser stort sett hele døgnet, føler jeg. Sunt? Slett ikke. I dag noe speislet pga en 8 timers kjøretur da, men jeg spiser stort sett hele døgnet til vanlig også. Har noen kjeks på kontoret som jeg spiser gjennom arbeidsdagen.

Gikk opp en kilo fra jeg veide meg når testen var tatt 4+1 til jeg gikk på vekta igjen 5+0, og merket at bunaden satt godt i helga...

Jeg spiser hele tiden jeg og uansett hvor oppblåst og mett jeg føler meg så må jeg liksom bare putte noe i kjeften. Ja kan vel regne med å bli enorm om jeg fortsetter sånn,hehe[:D]

Mamma har fått med seg at jeg er suuuuuuulten, så for at jeg ikke skal måtte få det samme til frokost og kveldsmat har hun og pappa bakt masse horn og rundstykker som bar tines i ovnen så får vi varme rundstykker og horn til kvedsmat, med syltetøy og ost på...

Hørtes deeeeeilig ut. Så får vi bare håpe at jeg fortsatt er suuuuuulten når jula kommer da, og ikke gått over i kvaaaaaalm og ingen matlyst.... [:D]

Back
Topp