Sulten hele tiden, men matlei..

DrømmerOm2

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg føler meg sulten hele tiden. Har ikke lyst å dytte inn på alt mulig drit, men blir jo ofte det når man er konstant sulten.. Noen tips til noe som kan småspises mellom måltider og som ikke tar lang ting å lage? Jeg tåler desverre lite frukt og er SÅ lei brød.

Epler har funket for meg, har spist noen kilo de siste ukene :p

Du skriver ikke hva du ikke tåler av frukt, men er det typisk sitrisfrukter? Hva med melon?

Du skriver ikke hva du ikke tåler av frukt, men er det typisk sitrisfrukter? Hva med melon?
Ja jeg klør av alle sitrusfrukter, eple, pære, fersken.. Alt som hadde vært supert som mellommåltid. Haha! Kan spise druer da, men blir jo så gæren i magen av å spise mye druer :-P Og melon tåler jeg også :-)
Anser dette som et luksusproblem altså. Det er tydelig tegn på at kroppen min jobber med noe og trenger mer påfyll. Og det er jeg glad for :-)

Har økt innkjøpene av eple noe helt ekstremt her å... vanligvis spiste jeg ikke eple, men nå. Starter og slutter gjerne dagen med ett eple, i tillegg til noen i løpet av dagen ;) føler meg litt bedre da.

Spiser også masse epler! Men så elsker jeg norske epler da!! Går ellers mye i Wasa knekkebrød med havsalt, gulrøtter, brokkoli, blomkål, kokt egg (hadde jeg tålt melk, så hadde jeg laget meg dipp til grønnsakene ;) ) Alt søtt gjør meg kvalm(ere), og fet mat (løvbiff, burger o.l). Til middag blir det mer potet enn vanlig, og lettere middagsretter. Synes falaffel med salat og pitabrød er veldig godt og enkelt.

Yoghurt med cottage cheese i? Magert, men mye proteiner slik at du holder deg mett litt lenger;) Jeg bruker yoplait double 0 med blåbær, hiver på noen eplebiter og en god dæsj kanel. Kjempedigg:)

Back
Topp