sulten hele tida

Samme som bolla88 her :p kommer til å trille hvis dette skal fortsette! :p
 
Spiser hver time, minst hver andre. Men det er for å holde kvalmen I sjakk. I dag glemte jeg å spise for at jeg ikke var sulten, og ble så kvalm at jeg lå langflat på gulvet og alt snurret rundt meg... så ja, mat konstant. ..
 
Spiser for å ikke bli kvalm, selv om mat i utgangspunktet ikke frister. Må for all del unngå å bli litegrann sulten! Sulten = kvalm.
 
Spiser masse og spyr ingenting haha :p
 
Spiser, heeeele tiden...men får i meg veldig lite av gangen...alltid sulten, og alltid kvalm...det er bra slitsomt dette, damer! :p
 
Jeg spiser vanligvis lite, men nå går jeg på "raid" i skap og kjøleskap flere ganger for dagen. Spiser alt jeg kommer over. :p
 
Samme her, spesielt på ettermiddagen/kvelden. Da gikk smågodtposer og ostepop og chips og (frossen!) sjokoladekake fra fryseren , - hadde ikke tid til å la den tine i mer enn noen minutter.. Men, forrige gang var jeg blodkvalm fra uke 8, og gikk ned i vekt. Så nå tenker jeg at det ikke gjør noen ting å få "hamstret" på litt før der b
 
Sulten stort sett hele tiden, men med opphold (heldigvis) Har noe så sinnsykt sug på kun drittmat. I dag for eksempel så ble det først mækkærn, så pølse på bensern også et pizzastykke hjemme.....altså jeg har fått en liten oppvekker nå. Detta kan ikke fortsette. Men alt annet frister liksom ikke, bortsett fra makrell i tomat med majo <3 jesus christ, det kunne jeg spist hele dagen. Og sjokkis!
 
Jeg spiser også hele tiden for å ikke bli kvalm.. Kjenner at buksene begynner å stramme allerede. Tørr ikke gå på vekta :p :) Jobbe 100% og være kvalm er en utfordring altså.. Folk på jobb må tro jeg er gal så mye som jeg pakker i meg :)
 
Kjedelig å besøke mamman min i dag og få høre at kroppen har en annerledes fasong. Jeg har alltid vært slank og har sikkert gått opp 2-3 kg siste mnd. Fått dobbelthake også! Jeg spiser og spiser, blir aldri mett
 
Sulten heeele tiden og blir kvalm om jeg ikke spiser noe etter en liten stund.. blir sprø selv! :p Men heldigvis ingen spying foreløbig. Håper den delen holder seg langt borte denne gang også. Slapp billig unna forrige gang ;)
 
Back
Topp