Sulten eller mett!???

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Ha ha jeg klarer ikke skille... Vittig.. Nå har jeg spist 10 knekkebrød med peanøt smør.. Vil ha mer!

Vet du jeg klarer ikke skille jeg heller, har sulthets følelse hele tiden også når jeg akkurat har spist. Hvor skal dette ende. Jeg må stoppe meg selv. Akkurat nå spiste jeg kebab middag og nå sitter jeg her å har lyst på ett eller annet...

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Huff.. Lurer på om det er hodet som liksom har innstilt seg på at liksom nå er alt lov... Men herregud.. Det er jo ingen bunn her lengre !!!!!

Sånn er det her også, ganske frustrerende. Blir så kvalm hvis jeg ikke spiser når kroppen vil det. Igår etter middag (en halv kylling med masse salat), så tok det vel en halvtime/tre kvarter så begynte jeg å bli uggen igjen.. Det endte med 2skiver med nugatti :oops:

Det værste er at mannen finner dette morsomt. Da jeg ikke er noen "storspiser" fra før :p

Men men, hva går man vell ikke igjennom for den lille ♡

Venter en liten spire 22.02.2014 ♡

Godt det er flere... kunne spist hele døgnet ;-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

her er jeg kvalm og sulten hele tiden! spiser jeg ikke hele tiden begynner magen å romle, og jeg blir kvalm. men med engang jeg spiser blir jeg kvalm! også går det 5 minutter og hele greia starter på nytt igjen! fun! ;)

Høres veldig kjent ut. Sliter med det samme;) men spiser jeg for mye kommer det opp igjen. I forrige svangerskap var følelsen for sulten, mett og kvalm lik. Merkelige greier dette her!

her er jeg kvalm og sulten hele tiden! spiser jeg ikke hele tiden begynner magen å romle, og jeg blir kvalm. men med engang jeg spiser blir jeg kvalm! også går det 5 minutter og hele greia starter på nytt igjen! fun! ;)

som jeg skulle sagt det selv ;-)

Back
Topp