Sulten av "action"

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Ble jo skikkelig matsugen av at det var litt action her inne [8D] Tror jeg må bestille en pizza [:D]

Altså,jeg har kasta innpå burger for ikke så lenge siden,men ja man kan kjenne suget på noe ja,haha [8D]

jeg kjøpte 2kg smågodt igår på obs (4.90pr/h) men ble så mett etter hjemmelaga pizza så spiste ingenting, og det har jeg såååå lyst på nåååå... *må kaste barna i seng*[:D][:D]

Det skjønner jeg godt[:D]

har vært borte i 6 timer, hva har skjedd her inne?

Kjenner suget her jeg å nå[:D][:D][:D] men skal jo i bursdag straks....så da får jeg kaste i meg kaker i stedet...kvalmen gikk da over for en liten stund...så klar for KAKER[:D][:D][:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

jeg kjøpte 2kg smågodt igår på obs (4.90pr/h) men ble så mett etter hjemmelaga pizza så spiste ingenting, og det har jeg såååå lyst på nåååå... *må kaste barna i seng*[:D][:D]

*Namnam* Hadde kasta barna i seng i 4 tida jeg da[8D]

jeg skal lage salat nå [:)][:)][:)][:)] men har jo mest lyst på pixxa da [8|][8|][8|]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ble jo skikkelig matsugen av at det var litt action her inne [8D] Tror jeg må bestille en pizza [:D]

ÅÅÅÅÅÅ! namnamnam:-D

Jeg fikk skikkelig lyst på pizza nå.........

Men hakke råd til å bestille pizza:(

Blir vel pytt i panne og selvfølgelig litt godis[:D]

Kos deg med pizzaen og nyyyyyt et stykke for meg!!![:-][:D]

Ikke sulten av denne tråden iallefall, neeeida[:D][:D][:D]

ORIGINAL: hero

jeg har vært borte i to dager å sitter med hakeslipp.

ORIGINAL: Tutte

ORIGINAL: hero

jeg har vært borte i to dager å sitter med hakeslipp.

fikk litt hakeslipp jeg og, har jo bare vært vekke noen timer jo.[&:]
har  funnet frem smågodt posen så jeg har noe å spise på mens jeg leser[:D]

jeg har også lyst på pizza!!! men nå er det vel litt seint å bestille det.. jaja.. sparer jo masse penger!

har smågodt da, men har nok spist litt for mye av det! får heller finne ei brødskive [:D]

ja, her eksploderte det plutselig...

Back
Topp