SULTEEEN!

bellis

Forelsket i forumet
Jeg er så sinnsykt sulten hele tiden, ser at noen sier at de har liten matlyst, men her er det absolutt omvendt!
Noen andre som er i samme båt som meg?? [8D]

Ja!!![:D][:D] Det er fryktelig vanskelig å holde dette hemmelig på kontoret om dagene, jeg spiser jo som en hest i forhold til de tre knekkebrødene som holdt til lunsj før[:)] Nå må jeg ha mat omtrent hver 2-3 time om dagen, så de må jo begynnen å lure snart[8D]

Samme her, syns det er så vanskelig å holde det for meg selv,
sambo bort på lørdag noen timer etter jeg hadde tatt test på en ferie som var planlagt lenge. [:'(]
Nå føler jeg meg så alene om denne fantastiske lille hemmeligheten i magen.
Blir godt når han kommer hjem igjen og vi blir to om det igjen! [:D]

Jeg er ekstrem sulten til tider! Mest sjesen egentlig vet ikke hvor mange ganger i løpet av en dag jeg går inn og ut av det kjøleskapet hehe.. Men i det siste har kvalmen kommet snikende på så da blir det ikke så mye. Men er lissom kjempe sjesen fordi til tider og nesten sliter for å få det ned ...

Veldig vanskelig å holde på den store hemmeligheten om hva det er vi går å bærer på [:)]
Men da er det veldig deilig og ha disse babyverden forumene en kan skrike ut at en er GRAVID!! [:D][:D]

Jeg må spise ofte men lite for å ikke bli så kvalm [:)] Noen ting har jeg lyst å trykke i meg, menst andre ting frister ikke i det hele tatt [8D]

heisann. Merker noe av det samme selv. Jeg er ikke sulten hele tiden, men når jeg blir sulten blir jeg supersulten, det rumler og står i. Det har det ikke pleid å gjort tidligere hos meg. Det er der jeg merker graviditeten, og at det stikker og murrer ned mot livmoren en del, ellers har jeg jo nesten ikke vondt i puppa i det hele tatt, de er bare ekstra tunge kanskje... Så, gleder meg til UL om ca 2uker :) skal snart hjem å spise middag jenter :)

ORIGINAL: bellis

Jeg er så sinnsykt sulten hele tiden, ser at noen sier at de har liten matlyst, men her er det absolutt omvendt!
Noen andre som er i samme båt som meg?? [8D]

Ja, absolutt! Spiser hele tiden... Føler liksom ikke jeg kan la være heller, for det er sånn skikkelig gnagende sult...

Jeg går også og er konstant sulten! I går spiste jeg 2 brødskiver og en time senere var jeg så sulten at jeg måtte kjøpe meg en 100g hamburger![:D] Blir ikke noe bedre av at jeg sluttet med snus for tre dager siden og stapper i meg alt jeg kan for å slippe å tenke på det også![:D]

Back
Topp