Sult

En tråd i 'Juni 2020' startet av Montørfrue, 7 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Montørfrue Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg er så sulten! Nesten hele tiden! Har allerede økt opp med 1 brødskive, 1 frukt og en kakao på jobb (og en sjokolade...), spiser mye mer middag, spiste 3! skiver kl 22 i går kveld - hvor skal dette ende?!

2. Thootsie Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Samme her!
    Dvs når jeg får i meg mat. Da bare spiser og spiser jeg, helt enormt sulten.
    Men så kommer kvalmen og jeg preges av lang tid hvor jeg knapt får i meg noe- men sånn på det jevne blir det enorme mengder mat... :( også for kvalm og slakk til å trene, ikke ideelt.

3. B-gjengen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Samme her! Skikkelig ulvehunger :wtf:

4. Mg93 Blir kjent med forumet

Samme, særlig på dagen. Er utsultet en time før lunsj. Så det ender med både en og to mellommåltider bare for å berge meg i perioden mellom frokost og lunsj :hilarious:
    Men spiser ikke så mye ekstra i måltidene i forhold til før, det er heller at jeg spiser oftere.

5. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Sånn var jeg i forrige svangerskap, kunne ete heeeeele tiden :p Heldigvis ga det seg etter et par måneder.
    For meg mettet havregrøt og av en eller annen merkelig grunn nudler (ikke sammen altså! :hilarious:) mest.

6. Marr Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ Augustlykke 2015

Samme her.
    Jeg er vanligvis kjempe dårlig på å spise.
    Men nå måå jeg spise for å holde kvalmen i sjakk..

7. Gardinstanga Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Samme her, sånn bar jeg forrige svangerskap også særlig i første trimester

8. SpentPåDette Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg også. Blir kval hvis jeg ikke spiser veldig ofte. Spiste 4 ostesmørbrød (som er mye til meg å være) og en time senere holdt jeg på å sulte ihjel igjen

9. FruMille Forelsket i forumet

Jepps, må spise annenhver time enda, og er utrolig matlei :( hadde det i starten av begge svangerskapene mine men denne gangen har det vart lengre, kommet til 12+1

10. Mamma2020 Blir kjent med forumet

Jeg spiser også hele tiden, håper det gir seg snart for er helt forferdelig :) Føler jeg har lagt på meg endel allerede :/

11. Barnehagelæreren Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Samme her, blandet med kvalme! Det er så rart. Blir bedre av å spise da, en liten stund. Så er jeg sulten igjen. Har aldri spist frokost eller vært frokostmenneske, men nå MÅ jeg ha noe ganske raskt når jeg våkner ☺️

12. Minime1315 Glad i forumet Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡

Føler ikke jeg spiser mer enn vanlig, men aldri vært noe flink til å spise spesielt frokost. Men nå må jeg spise jevnt hele dagen for å ikke bli mer kvalm og dårlig. Merker tydelig på kroppen når det er for lenge siden sist måltid.

Del denne siden