Sult

Montørfrue

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg er så sulten! Nesten hele tiden! Har allerede økt opp med 1 brødskive, 1 frukt og en kakao på jobb (og en sjokolade...), spiser mye mer middag, spiste 3! skiver kl 22 i går kveld - hvor skal dette ende?!
 
Samme her!
Dvs når jeg får i meg mat. Da bare spiser og spiser jeg, helt enormt sulten.
Men så kommer kvalmen og jeg preges av lang tid hvor jeg knapt får i meg noe- men sånn på det jevne blir det enorme mengder mat... :( også for kvalm og slakk til å trene, ikke ideelt.
 
Samme her! Skikkelig ulvehunger :wtf:
 
Samme, særlig på dagen. Er utsultet en time før lunsj. Så det ender med både en og to mellommåltider bare for å berge meg i perioden mellom frokost og lunsj :hilarious:
Men spiser ikke så mye ekstra i måltidene i forhold til før, det er heller at jeg spiser oftere.
 
Sånn var jeg i forrige svangerskap, kunne ete heeeeele tiden :p Heldigvis ga det seg etter et par måneder.
For meg mettet havregrøt og av en eller annen merkelig grunn nudler (ikke sammen altså! :hilarious:) mest.
 
Samme her.
Jeg er vanligvis kjempe dårlig på å spise.
Men nå måå jeg spise for å holde kvalmen i sjakk..
 
Samme her, sånn bar jeg forrige svangerskap også særlig i første trimester
 
Jeg også. Blir kval hvis jeg ikke spiser veldig ofte. Spiste 4 ostesmørbrød (som er mye til meg å være) og en time senere holdt jeg på å sulte ihjel igjen
 
Jepps, må spise annenhver time enda, og er utrolig matlei :( hadde det i starten av begge svangerskapene mine men denne gangen har det vart lengre, kommet til 12+1
 
Jeg spiser også hele tiden, håper det gir seg snart for er helt forferdelig :) Føler jeg har lagt på meg endel allerede :/
 
Samme her, blandet med kvalme! Det er så rart. Blir bedre av å spise da, en liten stund. Så er jeg sulten igjen. Har aldri spist frokost eller vært frokostmenneske, men nå MÅ jeg ha noe ganske raskt når jeg våkner ☺️
 
Føler ikke jeg spiser mer enn vanlig, men aldri vært noe flink til å spise spesielt frokost. Men nå må jeg spise jevnt hele dagen for å ikke bli mer kvalm og dårlig. Merker tydelig på kroppen når det er for lenge siden sist måltid.
 
Back
Topp