Sult avler kvalme

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Men guri, det går knapt en time mellom hver gang sulten kommer. Jeg har ikke tid til å spise så ofte og masse. Og det hjelper ikke med et par kjeks feks, det må være ordentlig mat:p la det første trimesteret gå fort fort:( gruer meg til hverdagen starter igjen den 2 januar, med både skole og jobb. Spent på arbeidsdagene i romjula:p

Men guri, det går knapt en time mellom hver gang sulten kommer. Jeg har ikke tid til å spise så ofte og masse. Og det hjelper ikke med et par kjeks feks, det må være ordentlig mat:p la det første trimesteret gå fort fort:( gruer meg til hverdagen starter igjen den 2 januar, med både skole og jobb. Spent på arbeidsdagene i romjula:p

Jeg hadde det sånn gjennom hele svangerskapet med første. Gikk fra 61 til 92kg....

Jeg hadde det sånn gjennom hele svangerskapet med første. Gikk fra 61 til 92kg....
...og det på tross av at jeg ikke rørte godteri eller junkfood....

Jeg blir også kvalm ved sult.. og fort sulten igjen.. men lite lyst på mat egentlig pga kvalmen..

Anbefaler B- vitaminer! Fikk det anbefalt av en veldig kunnskapsrik dame på helsekosten.. mine dager er helt endret fra å være dritkvalm til å være OK! [emoji7][emoji1362] har i tillegg seaband.

Anbefaler B- vitaminer! Fikk det anbefalt av en veldig kunnskapsrik dame på helsekosten.. mine dager er helt endret fra å være dritkvalm til å være OK! [emoji7][emoji1362] har i tillegg seaband.
Har du da på seaband hele tiden? Tror jeg må ut å handle i romjulen :angelic::happy:

Samme her, kvalm og sulten

Magen min har blitt en skikkelig tyrann de siste dagene. Med en gang det bikker 3 timer siden jeg spiste sist begynner den å vrenge seg og det føles som en slags tom støvsugerslange som gisper etter noe å fylle seg med. Skikkelig dramaqueen! Så har jeg ca 2 minutter frist på å spise eller så blir jeg kjempekvalm. Fytti...

Nå har jeg tatt tida, og det tar faktisk bare 2 timer og 25 minutter etter frokost før sulten er helt vill igjen! Dette går jo ikke i lengden!

Back
Topp