sulplompen min!

verteline

Elsker forumet

det humøret har Emilian dag!... jeeeeses jeg klikker snart:P han skal sitte på fanget p bli underhold heeele tiden!... setter jeg han ned hyyyyyyyyler han... grrrrrr

Hihihi, herlig uttrykk [:D] Men guri så slitsomt, hatt noen sånne dager vi og ja..men heldigvis ikke så ofte.
Begraver han som regel i leker jeg når min begynner sånn, funker for en stund her [:)]

Ja men, han var kjempe søt da! [:)]

hehe.. så søt han var da! haha.. kjenner igjen dette.. julia er lei alle lekene sine virker det som.. og alt i kjøkkenskuffen! det eneste hun nå er interessert i er dekodern, ledninger og plantene i stua.. blir såå sur når jeg tar henne vekk derfra! .. må ellers underholde henne HELE tiden idag, heldigvis sover hun ettermiddagshvilen sin nå[;)] ..ahh deilig å slappe av, skal kose meg med en kopp te og en god bok nå!

kjenner det igjen. hatt et par slike dager selv.

Men for et herlig bilde dah!!

ORIGINAL: eilejoha

kjenner det igjen. hatt et par slike dager selv.

Men for et herlig bilde dah!!

Adrian har hatt et par slike dager innimellom, da har jeg gitt han en stikkpille for det er tydelig at det er noe som plager han.. Da blir han blid som ei lerke etter kort tid, så her er det nok tennene som presser på på slike dager! [;)]

Men for en herlig liten gutt du har da [:D]

Kan ikke for det, men så skjønn på bildet, DEN sutreleppa [:D]hihi. Men hørtes veldig slitsom ut. Marius kan være sånn av og til, men da vil han helst bæres... Kanskje prøve en spasertur eller noe? Det hjelper alltid her [:)]

hehe ja syns det er gull at vi fikk bilde av surleppa:P
men off ja er et oll med slike dager.. kjenner jeg er sliten i dag!..:S
jaja i morra er sambo hjemme så da kan vi dele på sutringa! hehe

Back
Topp