Suksesshistorier etter MA og SA

Så godt og betryggende å lese suksesshistorier, jeg blir rørt :Heartred Jeg opplevde MA nylig og er akkurat ferdig med å blø. Vi tenker å prøve igjen ganske kjapt, så håper på solskinnshistorie her også etter hvert:angelic:
Hvordan var det for dere å bli gravide igjen? Klarte dere å være rolige og avslappet eller kjente dere på stress og redsel ift å miste igjen?
Det er jammen ikke lett å være avslappet ette ren MA , man går liksom å føler på symptomer hele tiden . Tok heldigvis en ul uke 8 og oppdaget MA da så fikk raskt begynt på nytt og ble gravid etter 2 pp . Slappet av etter ul 8 uker da det var hjerteslag , men ikke noe i uke 12 , stoppet rett etter første ul . Så neste gang blir det ul uke 9 da det oftest skjer i uke 8 . Må bare bli ferdig med MA nr to her :Heartred
 
Tok du EL test da ? Ble gravid sist på EL test , så håper på litt flaks igjen . Var leit å forlate dere på Utmasj nå :sad010
Ja gjorde det! Men tok over 6 uker fra MA til eggløsning! Uten mensen imellom, så hoppet nok over en syklus! Kroppen var generelt helt rart, hadde gravidsymtomer nesten alle de ukene :eek: før jeg i det hele tatt hadde hatt el.

Ja krysser alt jrg har for deg :Heartred vi savner deg i gruppa!
 
Back
Topp