sukkervann!!!

Lykke!

Forumet er livet
Når det nå blir så varmt...kan vi gi barna vann....de blir jo varme de også f.eks når vi kjører bil å de sitter i sete det blir ganske klamt for de... noen sier sukker vann...men hvorfor sukker i vannet????? er det noen andre som gir vann eller sukkervann...koker dere vannet først??

hmm..har ikke gitt alida vann..gir dere det på en teskje eller i en "sprøyte"? og hvor mye og hvor ofte?

Eg har gitt vann til Trym i tåteflaske....

Hvilken temperatur hadde dere på vannet da? Måvel kanskje være lunket?

Gir kokt vann av og til jeg..for tørsten.Bare fint at de blir vant til smaken.
Sukkervann er et bra triks når de små har luftsmerter i magen!
Må ty til det og av og til- og det hjelper!
1 dl vann, og 2-3 ss sukker..Gir det lunkent. ( kokt vann selvsagt)

tror jeg bare gir vanlig vann (kokt) så lenge hun ikke har magesmerter ingen som har vondt av vann skal på 6 uker kontroll på onsdag å da skal jeg spørre da[:D]

Trenger babyer vann da????? På sykehuset sa de til meg at morsmelk hjelper godt for tørsten.....

2-3 ss sukker pr dl. vann?? alle sier jo forskellig[:@]Jeg har hørt at det er EN ss sukker p 1 dl vann

Hmm..da skal jeg koke opp vann i morgen og a her..siden det  er medlt sååå fint vær i mæørn.--

lilletrampe

Ja, det sies nok forskjellig- fant iallefall oppskriften på nettet.

Vi har også prøvd litt vann i dag, men det ble ikke noe suksess akkurat... Bare lagde grimaser, og survet. Men så er ikke ho vant til flaske heller da, kan være det. Så jeg har bare prøvd å gi ho litt oftere melk. Likså greit egentlig[:)]

ORIGINAL: Dråpe

Vi har også prøvd litt vann i dag, men det ble ikke noe suksess akkurat... Bare lagde grimaser, og survet. Men så er ikke ho vant til flaske heller da, kan være det. Så jeg har bare prøvd å gi ho litt oftere melk. Likså greit egentlig[:)]

Samme her prøvde med vann bare spytta det ut igjen hun er heller ikke vant til flaske så det får holde med puppen får bare dra den frem litt oftere....

Back
Topp