Sukkerfri måned

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Jeg er sååå svak! Putter i meg med dårlig samvittighet! Noen som vil bli med på en måned uten godterier? Klarer vi det i det hele tatt? :eek: Går jo fint å ha en dag i uka, lørdag eller hva en vil :)
 
f736571e9423f3504fe7a76edec4bc9b.jpg


Klarte ikke!
 
d462bc6af4c29ef6e0017ffeeb685254.jpg


Haha ja, etter påske [emoji14] Prøver likevel å holde meg til lørdagen :)
 
Klarte nesten å være snopefri fra november til januar pga kvalmen - så gikk gjennom julen nesten uten snop, smakte på noen ting, men det var ikke godt:yuck:
Nå prøver jeg å holde meg til lørdagene, men ikke alltid like enkelt:oops::p
 
Tror ikke jeg klarer, men er fortsatt kvalm nok til at det blir flere sukkerfrie dager i hvert fall ;) kanskje jeg prøver etter påske jeg også :)
 
Klarte nesten å være snopefri fra november til januar pga kvalmen - så gikk gjennom julen nesten uten snop, smakte på noen ting, men det var ikke godt:yuck:
Nå prøver jeg å holde meg til lørdagene, men ikke alltid like enkelt:oops::p

Jeg var også snopfri fra oktober til januar... men så snudde det... men jeg er ikke en ekstremspiser nå heldigvis..
 
Ser ikke poenget med totalt avholds...alt med måte hehe

Enig med du [emoji5]
Jeg er ingen fanatiker ang kosthold, men et sunt, godt og variert kosthold et viktig! Ingenting er fy/nei-mat- men alt med måte!
20% av kostholdet ditt skal være kos- men hva kos for enhver er- det er individuelt! Ikke noe problem å fylle på med smågodt og de kcal som finnes der- men det finnes mange andre snopalternativer som gir deg mer i kvanta og er bedre for psyken etterpå [emoji5] spis med måte og velg lurt!
Jeg kommet aldri i verden til å være med dere her inne på en utfordring om mat- men jeg kan godt være med på å være enda mer aktiv i hverdagen! [emoji3]
 
Enig med du [emoji5]
Jeg er ingen fanatiker ang kosthold, men et sunt, godt og variert kosthold et viktig! Ingenting er fy/nei-mat- men alt med måte!
20% av kostholdet ditt skal være kos- men hva kos for enhver er- det er individuelt! Ikke noe problem å fylle på med smågodt og de kcal som finnes der- men det finnes mange andre snopalternativer som gir deg mer i kvanta og er bedre for psyken etterpå [emoji5] spis med måte og velg lurt!
Jeg kommet aldri i verden til å være med dere her inne på en utfordring om mat- men jeg kan godt være med på å være enda mer aktiv i hverdagen! [emoji3]
Aktivitet skorter det heldigvis ikke på her :)
 
Back
Topp