Sukkerbelastningstest

kosemor

Glad i forumet
Da er sitrondrinken og 1 dl vann innabords , så da får man sitte å glane litt i 2 timer til ny prøve.. Brakk meg ikke denne gangen.. Var bedre enn sist svangerskap, den gang var det ikke med smak og det var kaldt.. Sist var det uten smak og lunket vann

Da er sitrondrinken og 1 dl vann innabords , så da får man sitte å glane litt i 2 timer til ny prøve.. Brakk meg ikke denne gangen.. Var bedre enn sist svangerskap, den gang var det ikke med smak og det var kaldt.. Sist var det uten smak og lunket vann

Denne må jeg oxo ta om to ukers tid. Godt å høre at det ikke er så ille!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

De sa at før brukte de bare slik pulver de løste opp.. Blir småuvell av å tenke på hva jeg har drikki.. Fått en benk å ligge på på et rom alene.. Litt bedre enn å sitte på venterommet på harde stoler og med mye støy hele tiden . Småvondt i hodet og gleder meg til å drikke kaldt vann.. Ikke akkurat det beste å ligge på denne harde benken her ell , men bedre enn hard stol

Wow, jeg tok på sykehuset. Der er det seng og myke stoler og alt mulig rart. Du har vært uheldig :s

Bra du fikk en benk da:) jeg fikk det først da jeg holdt på å besvime :-p lykke til, er vel ikke lenge igjen no :)

De med bmi over 28 og som går fort opp i vekt ell symfysemål som blir veldig høye..

Gikk egentlig overraskende bra og tror ikke jeg har noe å uroe meg for blodsukkeret var 4,0 da jeg gikk igjen.. Men får svar om 2 uker

Back
Topp