Sukker!!

Pingvin82

Flørter med forumet
Hater at jeg alltid tenker på boller, vafler, drops, chips og sjokolade.
Er avhengig av de sure Dent dropsene f.eks.
Er jeg alene om dette?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har alltid lyst på noe søtt. Konstant. Ganske slitsomt, er ikke vant til det, har aldri vært spesielt opptatt av godteri. Det gjør det også desto vanskeligere å stå imot, siden jeg ikke er vant til det.

Her går det meste ned på høykant, dessverre. Viljestyrken er ikke helt tilstede for tida. Har et håp om at det blir fint vær framover, og at med mer frisk luft, så vil også litt av søtsuget forsvinne.

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver her!!! Nå har jeg alltid vert veeldig glad i søtsaker fra før da, men har klart å motstå, men det er jo nærmest umulig nå :/

Nope. Spiser lite raffinert sukker til vanlig og behovet har ikke meldt seg under sv.skapet heller. Har som vane å spise frukt om jeg er søtsugen. Sukker er veldig vanedannende. Har ingen diller/cravings/pica.

Skriver under på detta:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Samme her, men har kun lov i helgene.. Så fredag og lørdag får ungen sikkert sukker-kick :)

Ikke så flink til å styre unna jeg da. Det verste er i grunnen å styre unna sukkerholdig drikke. Er skeptisk til å ga i meg kunstig søtning og er ikke flink til å drikke vann

Ikke så flink til å styre unna jeg da. Det verste er i grunnen å styre unna sukkerholdig drikke. Er skeptisk til å ga i meg kunstig søtning og er ikke flink til å drikke vann

Signerer dette med kunstig søtningsmiddel. Jeg er skeptisk til det meste av kunstig/lett/light. Her går det i ekte vare eller ingenting (ekte smør, sukker i kakene osv).

Sukker sier du? Sukker er min beste venn for tiden:D dessverre:( men er jo ikke lett å holde seg unna heller da, for på arbeidsplassen min har de noe de kaller "meliskroken". der er det alltid noe søtsaker, enten smågodt eller kaker, og denne "meliskroken" er tilfeldigvis på enden av mitt skrivebord..... så jeg kjenner egentlig at jeg gleder meg til permisjonstiden hvor jeg kanskje slipper fristelsene hver dag....

Boller får jeg halsbrann av, men jeg har konstant lyst på kake. Jeg skulle ønske at søte, deilige kaker var sunt så jeg kunne spise en hver dag:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp