Sukk...

sunway

Forelsket i forumet
Jeg klarer ikke å følge opp min sykemelding på 50 %. Eller, hadde klart det viss alt stod bra til hjemme, men det gjør det altså ikke. Sønnen min på 2 år er blitt syk. I dag skulle jeg være hjemme og da måtte selvfølgelig Kasper være hjemme med meg, ble ikke mye avslapning, men det er jo greit det. Men i morgen har jeg avtale om å gå på jobb, men hvem skal ha Kasper da? Mannen min hadde ikke mulighet å være hjemme i morgen, han hadde visst noen møter han måtte gå på. Hva skal jeg gjøre....Sukk og atter sukk.

Joda, det har jeg jo. Men er det ikke litt dumt at jeg må være hjemme når jeg ikke klarer å følge opp en 50 % sykemelding? Jeg hadde i vert fall tenkt at "kan ikke mannen være hjemme da?", men det kan han altså ikke, og nå lurer jeg sånn på hva jeg skal gjøre. Tenkte på om jeg kanskje skulle høre om jeg kunne få en 100 % sykemelding, men syns det er litt pinglete, uff, vet ikke hva jeg skal gjøre.

Hei, jeg ville bedt om en 100% syk.meld. til du føler deg frisk og rask nok til en 50%. Ikke gå å bekymre deg slik...tenk på deg selv først nå, ikke jobben din [:)][;)]

Hør om du kan få 100% så får du pleid deg selv litt ekstra... Det sies jo at alt blir bedre etter de 3 første mnd...så da kan du jo sikkert gå 50% igjen!
Viktig å ikke slite deg ut nå..før babyen kommer..blir verre etterpå vet du... Det er DA du kommer til å trenge det.... Men lett for meg å si da...[;)]

Lykke til i morgen uansett!

Tusen takk for svar. Tror nok jeg skal forsøke å få en 100 % sykemelding i morgen, i vert fall ut denne uken. Syns dette er veldig vanskelig, pleier aldri å være syk! Kan ikke hjelpe for den dårlige samvittigheten.

Back
Topp