sukk...

Tussi2

Blir kjent med forumet
Hei!
Må bare komme med et lite hjertesukk.. Jeg er engstelig nok i forhold til dette svangerskapet, og da blir jeg så sliten av alle mennesker rundt meg som gjør meg ekstra engstelig ved å fortelle meg alt jeg gjør feil, og alt jeg ikke bør gjøre osv..
Det siste nå, var at et menneske fortalte meg at jeg ikke måtte vaske vinduer for det var kjempefarlig med det å strekke seg osv.
Dette har jeg aldri hørt om. Er det riktig??
Sukk..

Hilsen en som blir litt usikker av alle "velmenende" råd..

Tror du må kjenne litt på det sjøl jeg......er det ubehagelig så gjør du det ikke. Jeg vasket vinduer selv i går, og ikke fått noen plager etter seansen. Noen er bare litt hysteriske, og tror vi har blitt handicappet på en måte. Bare vask vinduer du [:)]

For all del! Om du er så flink at du gidder å vaske vinduene, så gjør det! *titter skyldbetynget bort på mine egne!*
Det er ikke noe farlig - du kjenner på din egen kropp hva du klarer og ikke. Er det ikke ubehagelig, så bare fortsett!

Altså jeg mener....man trenger ikke å ta helt av når man vasker vinduer heller! Ta det i et rolig tempo ikke strekke seg så man får vondt, bruk en stol eller en gardintrapp, så går det veldig fint.
Jeg jobber i skobutikk og der må jeg strekke meg en del. Står på gradintrappa og skal rekke opp til øverste hylle. Ikke opplevd noe ubehag og vesla er så aktiv som hun får blitt [:D]

Ikke hør på ALLE kjerringrådene! De gjør en veeldig nervøs! Mamma serverte meg en rekke slike og de gjorde meg urolig, så jeg gikk til JM for å høre litt og fikk beskjed om at bortimot alt var tull. Før i tiden var alt så annerledes enn det er i dag og er man usikker på noe hør med lege eller JM. Der får man de svarene man trenger.

Back
Topp