sukk.

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Legen skulle henvise til tidlig ul. Fikk brevi dag om ul 14.aug. Da er jeg ca 18uker. Tror jeg heller ringer jm på mandag å hører om hun kan fikse. Det går gjerne litt fortere når dem ringer inn å spør :)

Man får dessverre sjeldent tidlig ultralyd med mindre det er spesiell grunn for det pga stor pågang, men du kan jo gå privat :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Mista ene tvillingen i uke 7. Så skulle ha for at det skulle sjekkes at alt var kommet ut og at den andre var frisk. Så vil tro det ble regna som spesiell grunn.

Ja det bør det jo være. Da ville jeg ringt og hørt. Så håper jeg det ordner seg.

Ja, skal ringe å sjekke på mandag. Er greit å vite at alt er ute å at det er som det skal. :)

Kan jo være pga ferie... Håper det ordner seg og at alt er bra!

*Venter #2 i januar 2014*

Takk. Skal i alle fall sjekke det ut. Er visst ganske vikti å sjekke at alt er ute så.

Ja då må du ringe å høyre. Rart at du ikkje fekk før då. Sikkert legen som har rota og kun bestillt ordinær. Skjer masse rart med desse fastlegane høyrer eg gitt! Ille at ein må mase og styre for å få dei kontrollane ein treng og bør ha! Håpar du snart kjem til!

Takk. Snakka med jm nå. Så må ringe først sykhuset å høre hva som sto i henvisninga. Å om han ikke har fått med at det skulle være tidlig ul så må jeg ringe opp legen å få han til å ringe sykhuset eller sende en ny henvisning.

Håper det ordner seg. Kan du ikke ringe rett til legen og høre hva han har skrevet i henvisingen, så lipper du å ringe rundt omkring?

Fikk direktenr til sykhuset så fikk time på fredag :) Så er det bare å krysse fingran for at alt er bra :)

Takk :) Tipper skuldrene faller til normalen igjenn når jeg ser at alt er bra :)

Back
Topp