Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Legen skulle henvise til tidlig ul. Fikk brevi dag om ul 14.aug. Da er jeg ca 18uker. Tror jeg heller ringer jm på mandag å hører om hun kan fikse. Det går gjerne litt fortere når dem ringer inn å spør
Mista ene tvillingen i uke 7. Så skulle ha for at det skulle sjekkes at alt var kommet ut og at den andre var frisk. Så vil tro det ble regna som spesiell grunn.
Ja då må du ringe å høyre. Rart at du ikkje fekk før då. Sikkert legen som har rota og kun bestillt ordinær. Skjer masse rart med desse fastlegane høyrer eg gitt! Ille at ein må mase og styre for å få dei kontrollane ein treng og bør ha! Håpar du snart kjem til!
Takk. Snakka med jm nå. Så må ringe først sykhuset å høre hva som sto i henvisninga. Å om han ikke har fått med at det skulle være tidlig ul så må jeg ringe opp legen å få han til å ringe sykhuset eller sende en ny henvisning.