Sukk...

marlene87

Gift med forumet
Dette er min andre graviditet (egentlig 3., men mistet i uke 8 første gangen).

Hadde planer om å prøve å slappe mest mulig av, ikke tenke på symtpomer osv...

MEN nå har det seg sånn at jeg har hatt influensa i 3-4 dager, og alt av graviditet sympt er borte! Har ikke ømme pupper engang.

Det var sånn det begynte da jeg mista i SA.

Blir litt sånn...hvis vi skal miste uansett kan vi ikke bare gjøre det nå og slippe å gå å glede oss lengre...

Håper jo alt er bra....

Skal på tidlig UL men får ikke bestilt time før neste ons. Kunne bare tiden gått litt fortere!!

Huff skjønner godt bekymringene dine.. Har mistet før å Jeg mistet i starten på Nov også.. å på Ons hadde jeg plutselig spontan kraftig blødning, var sikker på at alt var over nok en gang da..Men spiren klorer seg fast.. Det at symptomene har roet seg trenger ikke bety at du mister kjære deg.. man har ikke de samme symptomene hele svangerskapet så de kan komme å gå i perioder de :) Varm klem

Huff skjønner godt bekymringene dine.. Har mistet før å Jeg mistet i starten på Nov også.. å på Ons hadde jeg plutselig spontan kraftig blødning, var sikker på at alt var over nok en gang da..Men spiren klorer seg fast.. Det at symptomene har roet seg trenger ikke bety at du mister kjære deg.. man har ikke de samme symptomene hele svangerskapet så de kan komme å gå i perioder de :) Varm klem

huffda...hadde også blødning i uke 4-5 med lillemor, og alt gikk bra :)

Ikke lett å gå rundt som ei hormonbombe :p

Ikke bekymre deg, prøv å ta det litt med ro. Vet det ikke er lett men ofte så svinger symptomene litt. Ikke hver dag jeg føler meg like gravid, men så kommer kvalmen eller jeg kjenner ting strekkes. Så det går nok litt opp og ned. Sikkert ikke noe galt hos deg skal du se, men skjønner du vil ha en tidlig ul. Hadde selv en da jeg var akkurat 7 uker og ledet roet meg endel. :) sender deg en god klem!

Ikke bekymre deg, prøv å ta det litt med ro. Vet det ikke er lett men ofte så svinger symptomene litt. Ikke hver dag jeg føler meg like gravid, men så kommer kvalmen eller jeg kjenner ting strekkes. Så det går nok litt opp og ned. Sikkert ikke noe galt hos deg skal du se, men skjønner du vil ha en tidlig ul. Hadde selv en da jeg var akkurat 7 uker og ledet roet meg endel. :) sender deg en god klem!

Takk for det :) Hormonene spiller meg ett puss så humøret svinger litt opp og ned :p Hadde UL med lillemor i uke 8 og det var veldig deilig og bekreftende :)

Back
Topp