sukk..

bebi

Elsker forumet
må bare klage litt jeg..bli så frustrert over denna kroppen jeg.slutta på p-sprøyte i juni.hadde tanta i sept,nov og så fikk jeg i des(24 faktisk)sist hadde jeg syklus på 52 dager..da er det ikke så lett å trffe blink for å si det sånn.tenkte jeg sku prøve el-test da.men når skal jeg ta den da??hver dag 14daga etter 1 mensdag??blir så bebisjuk når jeg ser små bebier,blir helt sår inni meg av lengsel..noen ganger tenker jeg tenk hvis vi ikke kan få barn..(gulp)men må vel gi kroppen litt tid til å komme seg etter den j....sprøyta.tenkte å se ann hvor lang denna syklusen blir,hvis like lang bestiller jeg meg time hos fotsoneterapaut.hørt det skal/kan hjelpe.sorry klaginga,men godt å få det ut..[:(]

Vet du.. Den sprøya der er livsfarlig! Jeg tok TO sprøyter, la på meg 20 (TJUE) kilo og fikk faen ikke mensen tilbake på over ett år!! Trodde jeg hadde ødelagt alle sjansene mine på å få barn! Jeg skal aldri utsette kroppen min for noe liknende igjen! DRITT sprøyte!

Den er no dritt ja[:@]skal aldri mer bruke den nei..lagt på meg litt,men ikke så imari.syns legen burde informert at kroppen bli helt ute av "funksjon" etter bruk..men nei,den var så flott å fin atte..mare.jeg sa en gang at jeg hadde hørt den ikke var bra å ta,da fikk jeg til svar at hvis den ikke var bra hadde ho ikke skrivd ut resept på den til meg.måtte ikke høre på alt andre sa!hmf,marelege..hehe.[:)]jammen gått å lufte seg litt..

brukte foresten den j....sprøyta i over to år jeg..

Back
Topp