Sukk....

bakemamma

Elsker forumet
Kjenner jeg er kjempemisunnelig på alle som har født. Men samtidig er jeg så utrolig glad dems vegne!! :-D

Men nå er jeg også lei av å ha det vondt... Skikkelig vondt i bekkenet nå, og hjelper ikke uansett åssen jeg sitter eller ligger... Å gå er en utfordring i seg selv det også nå.
I tillegg har jeg en masse menssmertelignende greier på kvelds- og nattestid. Føler meg slapp hele tiden, og hadde det ikke vært for at jeg flyr på do hele tiden, så kunne jeg sikkert ha sovi hele dagen og natta i ett :-(

Synd ikke dette her er grunn til å få satt i gang fødselen tidlig :-p Så nå prøver jeg å finne igjen tålmodigheta mi :-)

bakemamma skrev:
Kjenner jeg er kjempemisunnelig på alle som har født. Men samtidig er jeg så utrolig glad dems vegne!! :-D

Men nå er jeg også lei av å ha det vondt... Skikkelig vondt i bekkenet nå, og hjelper ikke uansett åssen jeg sitter eller ligger... Å gå er en utfordring i seg selv det også nå.
I tillegg har jeg en masse menssmertelignende greier på kvelds- og nattestid. Føler meg slapp hele tiden, og hadde det ikke vært for at jeg flyr på do hele tiden, så kunne jeg sikkert ha sovi hele dagen og natta i ett :-(

Synd ikke dette her er grunn til å få satt i gang fødselen tidlig :-p Så nå prøver jeg å finne igjen tålmodigheta mi :-)

Føler med deg, virkelig. Det med å ha så vondt i bekkenet er grusomt, er så fælt og ikke orke noe, som du sier, det å gå er jo en utfordring i seg selv.. Vi får håpe bebisene våre kommer snart,.. Jeg blir å drit misunnelig på alle som har født, hvorfor ikke meg tenker jeg da...

Sender over en klem, så får vi krysse fingrene for at ting snart skjer..

Krysser fingrene for deg også :-)
Du har jo heldigvis ikke så lenge igjen til termin, så din tur er nok rett rundt hjørnet ;-)

Ååå kjære deg, jeg vet akkurat hvordan du har det.
Er så glad på alle her inne sine vegne som har fått sine små i armene men nå er tålmodigheten min tom.
Jeg har vært rasende i hele dag. Jeg ser på alt som må gjøres, hunder som må ut, gulv som må støvsuges, og jeg har lyst å bake boller og dusjE! men bekkenet streiker fullstendig og jeg klarer knapt komme meg opp av sofaen. 
Nå bakemamma, NÅ er det vår tur altså!!

Kunne vel ikke vært mer enig med dere jenter! Vi får krysse fingrene for at vår tur er rett rundt hjørnet.

Føler så med deg! Er superglad på andres vegne som har fått nurka sine, men samtidig grønn av sjalusi! Eierikke krefter, tålmodighet eller energi om dagen.. Og bekkenet mitt gjør meg sprø!! Vil føde nå!!

Skjønner deg godt.
Jeg har ikke vært så lei, egentlig - men nå kjenner jeg at jeg er godt forsynt.
Hadde jo termin idag 9. april, og ingenting tyder på at jenta vil ut enda. 
Med andre ord er dette det andre svangerskapet hvor jeg går over termin. Det er bare å innse at jeg er en av dem som går gravid en stund! Men som pappaen min sa: "Du får jo harmoniske, rolige og fine barn, så hvis det er overtida som gjør det er det jo verdt det". Den skal jeg tenke litt over! For overtid er ikke noe moro for psyken.. 

Gleder meg til å få vekk magen og å kunne SE snuppa, ikke bare kjenne etter om alt er bra der inne!

Det var flott sagt av pappa'n din Imogene! Utrolig nok er jeg ikke lei. Mulig jeg blir det snart men jeg nyter de siste dagene siden jeg mest sannsynligvis ikke skal ha flere barn og da ikke får oppleve dette igjen. Men gi meg noen dager til så skal vi se....

Jeg er også skikkelig lei og misunnelig på alle som har fått... Har så lyst å gjøre alt mulig, rydde,m, vaske bake men med en gang jeg begynner så må jeg sette meg ned igjen for har så vondt i korsryggen at jeg holder på å dø! og nå er gubben bare gretten fordi han sover så dårlig fordi jeg snorker sånn. Virker som han tror det bare er fryd og gammen å være gravid mens han har det helt fælt! Håper jeg slipper overtid, ber til gud hver gang kynnerne kommer om at det skal bli rier men blir like skuffet hver gang!

Går også og håper litt på at de mensmertene jeg kjenner skal gå over til rier.
Selv om jeg enda har 2 uker igjen til termin....

I dag har vi vært en tur i byen, og fire timer + på beina er ikke optimalt med bekkenet kjenner jeg.. Men hadde jo et ørlite håp om at litt ekstra press ville starte fødselen ;-) Ikke at jeg tror jeg er så heldig :-p
Må nok bare smøre meg med tålmodighet enda litt til, for den lille kommer ikke før den er helt klar sjøl :-)

FIRE TIMER?! 
Å kvinne du er jo superwoman!! 
jeg har vært stolt av meg selv i dag fordi jeg har stått opp og fått på meg klær!
Hvor tar du energien fra? :O

nei nå ble jeg kjempeinspirert til å komme meg på beina enten de vil eller ei.
min forlovede (guri land det er gøy å si dere) gjør siste finpussen på barnerommeto g rydder og styrer i vei nå, så nå skal den vordene mor lage sjokolade cookies. 

Bandages skrev:
FIRE TIMER?! 
jeg har vært stolt av meg selv i dag fordi jeg har stått opp og fått på meg klær!

Tro meg, jeg hadde mest lyst til å grine for hvert skritt jeg tok....
Men vi måtte ha mer fisk i akvariet, så da tvang jeg meg til det. Energi har jeg fremdeles ikke noe av, så her går det på rein viljestyrke ;-)

Sliter nå med å gå inn og ut av biler/busser, og det å kle på seg er jo et prosjekt i seg selv ;-)
Gleder meg til å få den lille i armene i stedet for magen :-D

bakemamma skrev:

Bandages skrev:
FIRE TIMER?! 

Tro meg, jeg hadde mest lyst til å grine for hvert skritt jeg tok....
Men vi måtte ha mer fisk i akvariet, så da tvang jeg meg til det. Energi har jeg fremdeles ikke noe av, så her går det på rein viljestyrke ;-)

Sliter nå med å gå inn og ut av biler/busser, og det å kle på seg er jo et prosjekt i seg selv ;-)
Gleder meg til å få den lille i armene i stedet for magen :-D

Har litt lik viljestyrke vi to tror jeg, for her går det å kun på ren viljestyrke, mamma hentet snuppa i ettermiddag, tok ho med på en spasertur, for ho tenkte jeg kunne slappe av et par timer, men neida, heiv meg rundt med støvsuger, tørrmopp, støvkosten og fikk shinet her, har i tilegg vært på butikken og litt sånt i dag, så kjenner det godt i bekkenet ja.. 

Det murrer godt både forran og bak, men det har det gjort i det siste, så tør jo ikke håpe på no... 

Mi ( nr 2 på vei) skrev:

Har litt lik viljestyrke vi to tror jeg, for her går det å kun på ren viljestyrke, mamma hentet snuppa i ettermiddag, tok ho med på en spasertur, for ho tenkte jeg kunne slappe av et par timer, men neida, heiv meg rundt med støvsuger, tørrmopp, støvkosten og fikk shinet her, har i tilegg vært på butikken og litt sånt i dag, så kjenner det godt i bekkenet ja.. 

Det murrer godt både forran og bak, men det har det gjort i det siste, så tør jo ikke håpe på no... 

Sånn kan jeg finne på også ja.. Sier jeg skal slappe av, men så gjør jeg alt anna i stedet.
Det går som regel utover bekkenet, og det igjen utover sambo. Er jo ikek noe koselig selskap når jeg bare ligger der med vondtene mine :-p

En får krysse fingra for at alt det vi nå presser oss til å gjøre, vil få fortgang i fødselen ;-) Du som ikke har så lenge igjen til termin burde jo snart få slippe mer smerter

bakemamma skrev:

Mi ( nr 2 på vei) skrev:

Sånn kan jeg finne på også ja.. Sier jeg skal slappe av, men så gjør jeg alt anna i stedet.
Det går som regel utover bekkenet, og det igjen utover sambo. Er jo ikek noe koselig selskap når jeg bare ligger der med vondtene mine :-p

En får krysse fingra for at alt det vi nå presser oss til å gjøre, vil få fortgang i fødselen ;-) Du som ikke har så lenge igjen til termin burde jo snart få slippe mer smerter

Er litt det jeg å tenker, at om jeg presser meg selv, så kanskje det snart skjer noe.. Håper lille tulla kommer snart.. Mamma sa i stad at ho ville ha tlf i natt, ho skal komme hit å passe på snuppa om mi må avgårde, så ho sover så dårlig, våkner flere ganger om natten og kikker på tlf..

Håper vi kan slippe begge to snart

Back
Topp