Var hos JM i går. Fikk påvist +1 på eggehvite, men blodtrykket er fint. Likevel bekymrer jeg meg nå for svangerskapsforgiftning. Hun kjente og på magen og målte symfysen, og etterpå fikk jeg sterke menslignende smerter. De har kommet og gått litt i ettertid, og jeg liker det ikke. Er det kynnere, og kan de komme pga undersøkelsen? Sist gang noen kjente på magen min på den måten var i mitt første svangerskap, og da mistet jeg. Tror ikke det skjer nå, og babyen sparker og alt er bra, men kombinert med redselen for svangerskapsforgiftning så er jeg ikke helt høy i hatten i dag. Spesielt pga hodepine o.l.
Er nå 23+2. Altså i uke 24. Om jeg får premature rier nå, vil de gjøre alt de kan for å redde babyen, eller er den grensen 24 uker på vei og gravid i uke 25?
Det er ikke mye som tyder på at det blir prematur fødsel, men jeg vil over denne kneika slik at jeg kan slappe av litt mer, og vite at om det skulle skje så vil legene gjøre alt i deres makt for babyen.
Er nå 23+2. Altså i uke 24. Om jeg får premature rier nå, vil de gjøre alt de kan for å redde babyen, eller er den grensen 24 uker på vei og gravid i uke 25?
Det er ikke mye som tyder på at det blir prematur fødsel, men jeg vil over denne kneika slik at jeg kan slappe av litt mer, og vite at om det skulle skje så vil legene gjøre alt i deres makt for babyen.