sukk!

Lush

Forelsket i forumet
Så jeg dro endelig til frisøren, der ble jeg overtalt til å ikke bleke det, fordi det ser unaturlig ut. Jeg har alltid gått helbleket hår, og sa til frisøren at så lenge jeg ikke ble mørkere enn henne var det greit. Men jeg ser grå ut! 2000,- kr fattigere og har lyst til å grine! Kommer til å helbleke det SELV senere i dag. Seriøst så skuffa. BAH!

Dra tilbake i morgen og klag på det hvis det ikke er slik du ble forespeilet.

Jeg har opplevd noe lignende. Gå tilbake og klag!!! Det gjorde jeg, og da gjorde de det beste de kunne for å ordne det :)

Jeg hater å gå tilbake å klage, da biter jeg det heller i meg og gjør noe med det selv.
Sitter allerede med hjemmebleking i håret akkurat nå.

Jeg ville også faktisk prøvd å klage, 2000 kr er mye penger, man skal jo være fornøyd!!

Hadde helt klart klaget jeg også! Men nå er det too late.. :/

Hårfarge før.

Hårfarge etter...

Det ER grått eller?!

Betaler du 2000,- hos frisøren, er det bare dumt å ikke gå tilbake om du ikke er fornøyd. Om du ikke vil at frisøren skal gjøre noe mer med håret ditt, kan du evt få pengene tilbake eller produkter for verdien du betalte.
Det som er litt dumt, er at om du hadde bare ventet noen dager og vasket det et par ganger, hadde fargen blitt nydelig! Du hadde fått et iskalt skjær uten at det hadde bikket over i det grå..... men nå er det for sent å gjøre noe........

Back
Topp