sukk

KaiSi

Forelsket i forumet
E  d berre eg som ikkje har fådd? syns d e mystisk stille her inne førr tia... men dokker har kansje andre teng å tenk på.
anyway.
her e eg innlagt m svangerskapsforgiftning på 3. dagen uten at di har tenkt å jør nåkka m d. ungen e estimert tel 4400gr allerede...så eg kan ikkje fatt å førstå koffør di ikkje berre kan sett meg igang!
formen e også kanske laber.. m hetetokte, kvalm,proteina, høgt blodtrykk og føtter som ballonga.
skal tru kor lenge di har tenkt at eg skal gå sånn her.

+ at mamma-hjerte mitt e knust førr at eg ikkje får se ho eg allerede har heilt tel at d her e over.

1 dag over termin

huff så irriterende..

Ikke fått jeg heller, men er 2 dager før da men utålmodig som bare juling...
Håper ho kommer snart for å si det sånn.

Håper de tar til fornuft på sykehuset snart da og får satt deg i gang :) Lykke til :)

Ja det er stille her, er mer liv på facebook-gruppa :)
Ellers har ikke jeg fått min jeg heller, er 6 dager over i dag og skal på overtidskontroll i morgen, har gitt opp håpet om at det skal starte av seg selv.
Håper vi begge har våre små snart :) Lykke til :)

Det er mange som har fått, og hvis de andre er som meg, så er de travle og litt ukjente med alt det nye, så ikke så mye tid eller krefter til å henge her akkurat nå.

Men jeg gleder meg til vi alle har fått, og håper at vi etter hvert skal bli flinke til å utveksle litt erfaringer her inne.

Håper du får snart. Er tungt og kjedelig å gå slik og vente. I hvert fall når du har svangerskapsforgiftning i tillegg. Ønsker deg lykke til og at du får treffe babyen snart.

Back
Topp