sukk..!!!

Horomonella

Gift med forumet
Var innlagt på sykehus for noen uker siden med nyrestein, siden de ikke fant selve steinen, (men alle andre symptomer var der, så det kan umulig ha vert noe annet) så var det lite de ville og kunne (med tanke på babyen) foreta seg..
Jeg ble sendt hjem etter en uke og har blitt veldig mye bedre etter det. Men nå så begynner jeg å få sånne heftige annfall igjen, klarer ikke stå oppreist engang... Syns bare litt synd på meg sjøl akkurat nå, så måtte bare klage til noen.. [:(][:(] Håper vertfall at jeg slipper flere sykehus-opphold før fødselen...

Håper smertene går bort snart. Du bør vel operer det bort??
Kan de gjør det nå som du er gravid???
Masse masse lykke til

uff da, hørtes ikke godt ut Hebra!
ønsker deg god bedring, og håper det gir seg snart[:)]

Tusen takk [:)]

De kan knuse steinen med laser, men da må de finne ut hvor den ligger og hvor stor den er først. Vanligvis gir de medisin så "kanalene" skal utvide seg sånn at steinen kommer ut av seg selv, men denne type medisin er skadelig for babyen.. [:(] Så jeg må sikkert bare vente til babyen kommer ut, viss ikke det blir infeksjon da..da vet jeg faktisk ikke hva de skal gjøre..!

huff..håper den finner veien ut selv(steinen altså).god bedring!

god bedring!!

Uff da... det hørtes ikke noe godt ut.
Håper du føler deg litt bedre i dag.. God bedring iallefall [:)]

Ja da må du jammen få lov å sukke!!! Høres grusomt ut [:'(] Håper du kommer deg snart!

huff.. stakkars deg da[:(]
har selv hatt nyresten.. og det er skikkelig vondt[:'(]
trasig at du skulle få det nå som du er gravid og.. huff.. håper at du ikke blir så mye plaget med smerter nå mens du går gravid.
strøsteklem

Kan jeg spørre hvordan smertene artet seg på deg? God bedring ønskes deg...

sender en god bedring klem til deg[:D]

ønsker deg god bedring jeg....

Ønsker deg god bedring[:)]

Back
Topp