*sukk*

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Etter 2 helt fantastiske uker med lillerampen, så måtte jeg levere han tilbake i dag[:(] BF skulle ha han resten av ferien.

Vi har storkost oss, med alt fra gravemaskinkjøring, bading i havet, leking, middager, kos, fjøs og kyr, biltur, grilling, regnvær, gressklipping, og bleieavvenning. Alt i alt hatt det ganske så perfekt, men såååååå, var det det å levere han til BF da. Gikk faktisk bra for han, bare mye verre for mammaen[:(][:o] Men det ordner seg alltids, bare litt kjipt og trist når det er samme dagen liksom....

Ååå...gruer meg til æ åsså syns d e fælt å levere dem fra mæ..[&:]
Foreløbi så trenger æ den alenetia æ får nu mens dem e hos faren...

Klem til deg

ORIGINAL: Pretty Bird

Klem til deg

WHAT???????
Har dere gått fra hverandre???????

ORIGINAL: A.Msinmamma

ORIGINAL: Pretty Bird

Klem til deg

WHAT???????
Har dere gått fra hverandre???????

Det sier jeg og[8|][&o] *klemme på*

Nå har ikke jeg Oliver så mye som jeg ønsker[:(] Men det skal bli andre boller når september kommer, er blitt sterkere som person og skal ikke ha så store problemer med å "diskutere" med BF. Men det er så forferdelig å forlate han. I går gikk det bra, men når jeg har hentet han i bhg, og må levere han fordi han "må" sove i sin seng, så er det ufattelig tungt å høre gråten hans og at han ikke vil at jeg skal dra fra han. Men det skal bli bedre, for jeg nekter å gi meg nå[:)]

Huff og huff!

Ser det er lenge siden jeg har vært innom april 07 nå. Så trist at dere har skilt lag med pappaene. Håper dere har det så bra som mulig.

Store klemmer til begge to!

Back
Topp