Dere som har kjøpt barnevogn eller har erfaring med ulike barnevogner - har dere noen å anbefale meg?? Jeg har bare surfet litt på nettet og kikket litt, men det finnes jo så utrolig mange å velge mellom!
"Problemet" mitt er at jeg bor i en leilighet uten heis. Det er 3 etasjer fra inngangen av blokka og opp til min leilighet, og i tillegg er det 3 etasjer utvendig fra garasje til inngangspartiet nede. Dvs mage trapper og tungt/langt å bære/trille.
Jeg må derfor ha en vogn som er lett å legge sammen og praktisk i forhold til bilkjøring. Jeg kommer ikke til å ta med meg vognen i trappene opp til min leilighet, så det må være en bag jeg kan løfte ut og bære med opp. Så bagdelen bør også være lett og god å bære. Vi kommer nok sikkert mest gå på asfalt, men den bør jo tåle en grusvei i ny og ne da :)
I tillegg ser jeg det er noen som har bilstoler som også kan festes på understellet, så kanske er det smart å kjøpe alt dette samtidig??
Hadde blitt kjempeglad for tips og anbefalinger til passende barnevogn eller modeller :)