Sukk... Syt og klag

5småtroll

Glad i forumet
Ååå, som jeg gleder meg til dette trimesteret er over og jeg kan få litt energi igjen... Er helt kake i kroppen, trøtt og småkvalm.. vil bare sove hele dagen... Men klin umulig med fem kids hjemme... Tre blir borte fra torsdag da... Ønsker meg en husmorferie, men gubben kan ikke ta fri fra ny jobb...

Litt lei av syke unger også... De to minste har vært syke/hanglete i en mnd... Minstemann med bronkitt/falsk krupp... Bedre nå da, men han er så frustrert om dagen fordi han ikke kommer seg fremover... Hehe...
På fredag sprakk trommehinna til hu på strax to år, uten at vi har visst at hu har hatt vondt i øret... Typisk at det skjedde etter at legekontoret var stengt... Men da ble det legevakt, og fikk resept på Apocillin... Som hu fikk lørdag kveld for første gang... Etter at jeg hadde gitt hu på søndag morgen, da oppdager jeg at hu er full av utslett... Allergisk reakskjon... Utvikler seg til å bli over hele kroppen til og med i munnen... Fikk hu til lege på mandag ettermiddag... Fikk da Ery Max og Zyrtec mot den allergiske reaksjonen... Men det har ikke hjulpet enda, og snuppa klør og har vondt for å spise... Men hu spiser yoghurt og drikker havremelk på flaske... Så får jo i seg noe... Men hu ser ikke ut...
Gubben kommer hjem ca 18.30, da er det middagslaging og legging av de to minste... Og så er det ny runde i morgen...

Meeeen, gleder meg til å dra til England neste torsdag.... Møte svigerfar, ta med eldste på harry potter museum, så ta toget til paris og til disneyland... Være i paris i to dager og så fly hjem igjen... Vi skal være en av de første som får kjøre dreamliner flyet til norwegian... Gubbens store drøm.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Wow, har jo mye å se frem til selv om det er litt hektisk akkurat nå. :) Håper barna dine blir friske og raske snart. :D

God bedring til de to minste. Og så får du trøste deg med at det er mye å glede seg til fremover. Stas med Paris og Disneyland. det vil jeg også en gang

Hehe... I know... Hormoner og trøtthet tar knekken på meg... Gubben har jo sagt at jeg hadde så mye hormoner sist, at nå vil jeg på død og liv ikke la ham få rett i det... Haha, så bruker mye energi på å holde meg i skinnet... :) haha... Og det eneste jeg vil er å fyre løs...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp