sukk sukk sukk

klaraa

Andre møte med forumet
jaja....vert på litt shopping idag..er jo INGEN gensere som passer jo!! ser ut som ein kveitebolle sjølv om eg bare er 3kg tyngre enn før[:@]!!!
gleder meg til å trene magemusklene mine igjenn!!!
er d noen her som er begynnt å trene litt igjenn??? redd for å gå for fort fram....

Du er ikke alene.. Jeg har 8 igjen[:@]
Trening ja, det er noe jeg burde begynt med. Medlemskapet på SPENST åpnet 1.mai og jeg har ikke vært der ennå.
Min "gode" grunn er at jeg er alene med Adelin og hun har vært litt urolig en periode, så jeg vil ikke overlate henne til andre (barnepassen på spenst) når hun er sånn.

Når fødte du? Har det gått 6 uker er det bare å trene i vei. Bare går litt sakte frem, så går det sikkert greit.
Jeg er vel bare lat. Hadde vel fikset det om jeg virkelig ville [;)]

jeg har begynt.. begynte 4 uker etter fødsel...men tar det rolig da.kun 100 annhver dag...

Huff, det er ganske deigete her[:D] Har 5 kg igjen, og nå er det 7 uker siden fødselen. Er egentlig fornøyd med vekta så langt. Det tok lenger tid å gå ned forrige gang... Men jeg SKAL ned resten...

100 hva forresten? Sit ups? Tror du er gal... Kroppen min ble redd[;)]

ORIGINAL: CathL

hahaha.. [:)] Signerer denne!

ORIGINAL: CathL

Huff, det er ganske deigete her[:D] Har 5 kg igjen, og nå er det 7 uker siden fødselen. Er egentlig fornøyd med vekta så langt. Det tok lenger tid å gå ned forrige gang... Men jeg SKAL ned resten...

er det crunch det heter da.ikke helt opp asså!  var vant til 300-400 situps hver dag før jeg ble gravid, så for meg er dette rolig[;)][:)]..står sånn "planke" også det styrker hele kroppen.5 min annahver dag..

Skal begynne igjen nå, jeg også. Har ikke villet begynne før - flere som sier en kan få brokk om en trener før musklene har "samlet" seg igjen. Tror mine er nokså samla nå....[&:]

jeg begynnte å trene 3 uker etter fødsel.. men tok det rolig til 6 uker etter, så nå trener jeg som normalt igjen:) trener forskjellige mage øvelser 4 ganger i uka på SATS.. trener på sånn ball og sit ups og planke. ellers trener jeg spinning og intervall jogging:) har ca 3kg igjen, men har gått ned 1kg siste uken:)

Hvq er denne plqnken dere snqkker om?

har funnet ut at det ser ut som om jeg har magen nedi buksene...huff. er ikke mange kilo ekstra lenger, men jeg ser rimelig anderledes ut enn tidligere. alle klærne er bare å la ligge på vent...syns nesten det ser ut som om jeg er tidlig i et svangerskap enda jeg[:(]

ORIGINAL: jippii81

Hvq er denne plqnken dere snqkker om?

planken er når du liggr på magen og så løfter deg opp på tåballene og underarmer.stå sånn så lenge du klarer(ikke svai i ryggen).ta en kort pause og så opp igjen.[:D] 

Back
Topp