SUKK-HJEMME I DAG..

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg liker det ikke men i dag måtte jeg bare være hjemme. Føles som om hodet mitt sprenger og slik har det vært hele uka. Jeg har ikke lyst å spise paracet, vet man kan spise 2-3 stykker. Noen andre som har det slik?[>:]

Andre dagen med hodepine her[&:]. I går var det vel spenning og stress som var årsaken, i dag er jeg vel fortsatt sliten etter å ha kjørt 64 mil i går. Puh!!!

Det er ikke farlig om du tar deg en paracet. Jeg må spise Albyl-E hver dag for å forhindre blodpropp i morkaken. Virkemiddelet i Albyl-E er det samme som i paracet, men det er så lite at det ikke virker smertelindrende[:'(]. Kun 75 mg i Albyl-E og 500 mg i Paracet. Jeg kan også bruke paracet mot hodepine og det skal jeg i dag for jeg har MYE å gjøre. Skal pakke til ferien og vaske ut huset.

Jeg slet med hormonell migrene i starten,
å da fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne ta paracet hvis det ble for ille.
Vil jo helst ikke, men har gjort det noen ganger

Det viktigste er å klare hverdagen, så jeg hadde gjort det!! :)

Jeg hadde kraftig hodepine her om dagen, og tok meg en paracet![:)] Du kan trygt ta noen paracetter.

Ja, vet jeg kan spise paracet men jeg har det hver dag og kan ikke spise hver dag. Men jeg spiser innimellom da[8|]

kem som seier du ikkje kan spise det kvar dag?? du kan trygt ete døgndosen til det har gitt seg!!
men pass på at du får i deg NOK DRIKKE!!
og så bør du sjekke jernlageret ditt - for har ein for lite jern kan ein få hodepine-plager!!
eg har det nå,men må passe på å ete rett kost(grønsaker) og jerntilskudd..er betre nå idag enn for tre uker side!!!

Back
Topp