*sukk* en ting galt= alt galt :s

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Nå er det spennende her.. :(
Jeg og samboeren skal gifte oss på Lørdagen, og denne uken så har jeg enten sittet på rumpa, klødd meg eller vært på sykehuset -.-

Jeg fikk svar på noen blodprøver idag ang leveren min, og har for høye leververdier :/
Så imorgen må jeg inn på ultralyd for å sjekke leveren, og for å sjekke gallegangen :/

Så blir spennende dette, for er det for galt, så kan de finne på å starte fødselen neste uke, og da er jeg bare i uke 32 :/

Men har jo prøvd det før, har jo ei datter som er født i uke 32, så det går vel nå og :)

Ufftypisk at alt kommer på en gang :-( lykke til! Håper de kan vente litt før du får babyen :-)

Lykke til:) Håper du er i form til bryllupet og at babyen ikke kommer før bryllupet er ute av kroppen og du har fått slappet av litt:) Hold oss oppdaterte:)

jeg har slitt med forhøyede galle syre verdier,fant ut det ike 32, mine lå på 36, og fikk beskjed at de måtte i gang fødselen om den gikk over 40, fikk tabletter som heter ursofalk, og har gått til kontroll en dag i uka. på siste kontroll viser det seg at tablettene har klart å få ned verdiene, og igangsettelsen blir satt på vent, men skal gå på tablettene til lille kommer ut.. regner med de setter deg på tabletter også, for de vil jo helst ikke sette i gang noe for tidlig. :) krysser fingrene for deg, vet hva du går igjennom. *klem*

Du skulle altså ikke slippe unna noe, du! :)
Hvordan gikk det på ultralyd i dag? Håper du får gå en stund til, og at du får gifte deg på lørdag :)

Oppdatering?:)

Hei :)
Beklager sen oppdatering :)
Men alt er bra med oss, babygullet har det bra, og leveren min ser bra ut :)
har fremdeles litt høye leververdier, så har fått medisin for det, men ellers er alt bare supert :)

Og nå idag, 24.11.12 så ble jeg gift med verdens nydeligste mann (i mine øyne), så akkurat nå føles livet perfekt <3

Gratulerer så masse :)

Gratulerer med gifte målet <3 Og Så godt babyen kan holde seg inne i magehuset :)

Hipp hurra for giftermålet:) Og for at du og baby er friske:) Masse lykke til videre<3

Gratulerer så mye som fru! :)

Gratulerer med gårdagen! Og så godt å høre at alt er bra med den lille. Nå satser vi på at du får gå en stund til, og at leveren oppfører seg :p

Gratulerer så masse!

Tusen takk for alle gratulasjoner :)
Det føles supert å være gift med mannen i mitt liv :)

Men såklart hadde alt blitt enda bedre hadde kroppen funket optimalt.
Ursofalk medisinen hjelper ikke :/
Så jeg ser ut som noe kjøttkverna til mamma har rasert gjennom :s
Har kløsår over hele kroppen, og holder på å tørne.
Jeg får ikke sovet om netterne, og heller ikke på dagtid :s

+ at sykehuset ringte igår, og sa jeg hadde altfor høye leververdier, så måtte komme inn imorgen.
Og jeg hadde egentlig time på mandagen, så sier jo litt om hvor beskymret de er :s

så er seff spent på hva som skjer nå framover..

Åj, lykke til i morgen da :)

Tusen takk for alle gratulasjoner :)
Det føles supert å være gift med mannen i mitt liv :)

Men såklart hadde alt blitt enda bedre hadde kroppen funket optimalt.
Ursofalk medisinen hjelper ikke :/
Så jeg ser ut som noe kjøttkverna til mamma har rasert gjennom :s
Har kløsår over hele kroppen, og holder på å tørne.
Jeg får ikke sovet om netterne, og heller ikke på dagtid :s

+ at sykehuset ringte igår, og sa jeg hadde altfor høye leververdier, så måtte komme inn imorgen.
Og jeg hadde egentlig time på mandagen, så sier jo litt om hvor beskymret de er :s

så er seff spent på hva som skjer nå framover..
Huff.. Det høres ikke mye godt ut, nei.. Du får ha masse lykke til i morgen, også håper jeg du oppdaterer oss når du har vært der!<3 Blir så bekymret på dine vegner...

Back
Topp