Suki

Looney

Forumet er livet
VIP
Jeg tror kanskje jeg har hørt det før men hvorfor spiser ikke dere svin??

Jepp, nysgjerrig jeg nemlig!

Hahaha fler som er på generell i dag, skulle akkurat inn å lage en tråd om det nå[:D][:D]

Leste ikke alt - for jeg er veldig gla i pølse[:D][:D] Hehe.. Men alle steder hvor jeg har lest så er jo svinekjøtt beskrevet som veeeldig magert og sunt?

Jeg har leddgikt og vis jeg har glemmer meg ut og spiser svin så blir jeg veldig dårlig[&o] 

Huff, vi spiser mye svinekjøttdeig for det skal jo være sunnere enn vanlig.. nå ble jeg litt i tvil! [8|]

Man får jo ikke akkurat lyst på svinekjøtt når man leser dette[&:]

Men hvor henter du dette fra? Nettsider?

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Looney

Man får jo ikke akkurat lyst på svinekjøtt når man leser dette[&:]

Men hvor henter du dette fra? Nettsider?

Det over kopierte jeg bare fra en tilfeldig nettside ja i full fart. Men som du ser av hva også buffi skriver, så er det jo tydeligvis noe i dette.
Har også en annen bekjent som har blitt frarådet svinekjøtt av sin lege pga leddgikt.

oki[:)] Jeg er bare nysgjerrig jeg nemlig. Har liksom aldri hørt dette før men må jo si det er interesant lesing.

Oi, aldri hørt dette før. Vi unngår nakkekoteletter for det er der de setter sprøytene på grisen[:D] Sikkert helt meningsløst, men klarer det bare ikke[:)] 

Pølser spiser jeg ikke uansett for det ser jeg på som drittmat[&:] Men indrefileet av svin er jo nydelig. Nam.....

ORIGINAL: Tøysetulla

ORIGINAL: Looney

Pølser spiser jeg ikke uansett for det ser jeg på som drittmat[&:] Men indrefileet av svin er jo nydelig. Nam.....

Mmm.. Ja, det er jo kjempedeilig!! Hadde jeg helt glemt!![8D]

Helstekt, gjerne på grillen med div tilbehør. nnnnnammmmm

Back
Topp