Suger bare på brystvorten

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Ja, overskriften sier vel sitt [:)] Jeg har heldigvis sluttet å være så sår *bank i bordet* Har jo blitt litt "verre" igjen, men jeg har ingen sår, de er bare litt ømme. Men saken er den han uansett hvor mye av areola (?) jeg får inn i munnen hans, så slipper han taken og suger bare på brystvorta.
Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få han til å slutte med det ? Er nå i det siste han har begynt og nå har han jo ikke fått flaske på to dager og smokken har han jo hatt i to uker, men nå plutselig har han begynt med det "tullet".

Jeg var også veldig opphengt i at mi bare sugde på brystvorten, og koblet henne av en del ganger før jeg ble fornøyd. Det vil si, hun sugde nok aldri bare på brystvorten, jeg ville at hun skulle ha mer av areola i munnen. Hadde også sår og var øm, men det gjorde aldri skikkelig vondt. Alt ble bra da jeg aksepterte at hun ikke hadde så mye av det brune området - hun sugde jo, det gjorde ikke vondt. Både hun og jeg ble nok frustrerte av den stadige fingeren i munnen for å få henne av[:o] Får din i seg melk, og han har noe av areola i munnen ville jeg vurdert å ikke tenkt så mye på det[:)] Og så er det viktig at brystvorten peker opp i ganen, ikke midt i munnen [:)]

Jeg har ingen råd, men min gjør akkurat det samme!! er så innmari frustrerende, jeg begynner å bli sår fordi han gjør det.. er ett par dager siden han fikk flaske her også, men er nok helt klart derfor han har begynt med det.. før var han jo kjempe flink![8|]
tar litt tid før jeg får han til å gape høyt nok, men får omsider lagt han til riktig- men så slipper han taket og suger bare på brystvorta[&:] virker ikke som han liker å ha så mye i munnen lenger.. hmmm..
let me know hvis du finner en måte å få han til å suge riktig på![8|][:)]

Hmm.. Det er ikke bestandig vet er vondt eller ubehagelig.. Så lenge jeg ikke merker så mye så lar jeg han bare suge sånn.. Hmm.. Håper virkelig jeg ikke blir skikkleig sår igjen..!

Jeg skal si i fra om jeg finner noen triks ;)

Håper det går bra, pyton hvis du føler at du ikke får det til[:o]

Her er mine to tråder om samme tema, fra februar og generelt:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18269257&mpage=1&key=�
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18269251&mpage=1&key=�

Merker snuppa her også sutter litt på brystvorten etterhvert under amminga, men hu blir så sur om jeg prøver å hekte henne av og på.. da drar hun hodet bak å stritter i mot.. hehe.. strekker ut hele kroppen og er kjempe irritert..

Spurte hs om jeg kunne bare la henne suge sånn, det eneste var at jeg ville bli sår sa hun.. det skal jeg overleve, prøver jo å få henne til å suge skikkelig først [;)]

Min kar suger greit på brystet, men han er fæl til å bite seg fast i brystet, også snu hodet så langt rundt som han klar[>:] Noe som resulterer i en megalang brystknopp og smerter i brystet. Veit ikke ka han får ut av det, men e får i allefall ømme bryst.[>:]

ORIGINAL: Sl0th

Hmm.. Det er ikke bestandig vet er vondt eller ubehagelig.. Så lenge jeg ikke merker så mye så lar jeg han bare suge sånn.. Hmm.. Håper virkelig jeg ikke blir skikkleig sår igjen..!

Jeg skal si i fra om jeg finner noen triks ;)

Men det var ikke vondt i "starten" her heller, men nå begynner jeg å bli skikkelig sår[X(] Jeg får han jo ikke til å gape høyt nok! han bare "sutter" hvis du skjønner... jævlig fint :( er ikke så lett å trene med han for det virker ikke som han skjønner att han må åpne munn![&:][8D]

Back
Topp