sugerør

kiki82

Gift med forumet
Drikker deres små med sugerør?

Mathias har begynt med det nå (har egentlig ikke prøvd før) og det er mye lettere å få i ham vann nå. Han liker ikke å drikke av tute-kopp, og med vanlig kopp blir det mye søl. Men med sugerør går det både kjapt og greit [:)]

ORIGINAL: White Zinfandel

Ja, Marcus har drukket med sugerør en stund. Det startet vel med at "storebror" ville dele på Kulien sin, så all ære til 2åringen som klarte å lære han det, hehe.

Vi var i Sverige på torsdag og da kjøpte jeg noen små juicebokser (fant de sammen med barnematen) som han har drukket opp den ene. Har skyllt den og tatt vann i den, så blir ikke det så mye søl og sugerøret er passe lite.

tenkte og jeg skulle kjøpe noen sånne små juicebokser, og så ta vare på sugerørene. De vanlige er litt for store. må liksom suge så lenge før det kommer noe, og så kommer det gjerne litt for mye om gangen [8D]

Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang[8|] Her drikkes det av kopp og det går fint[:)] Om han får i seg mer væske med sugerør så er jo det bare toppers[:)][:)]

Han har drukket av sugerør [:)]

Jeg prøvde for en stund siden, hun skjønte ingenting av det! hehe, så bare rart på meg [:D]

Snuppa mi har et sånt ole brumm glass med sugerør, og det er hun kjempe flink til å bruke [;)]

Back
Topp