Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker godt at jeg IKKE har lyst på ulike ting, feks sjokolade. Merkelig.Klarer ikke spise sjokolade om dagenbrekker meg når jeg får smaken i munnen
venter ett lite ivf mirakel i januar 2014
Jeg vet. Jeg er egentlig veldig glad i sjokolade. Nen gjør jo ikke noe da egentlig i forhold til diabetesenMerker godt at jeg IKKE har lyst på ulike ting, feks sjokolade. Merkelig.
Er jo egentlig bra det ikke smaker/frister med sjokoladeJeg vet. Jeg er egentlig veldig glad i sjokolade. Nen gjør jo ikke noe da egentlig i forhold til diabetesenfår tenke slik
Er like greit det jaEr jo egentlig bra det ikke smaker/frister med sjokoladehar du diabetes 1 du?
Vet du hvordan det er med oss som har et svangerskap + en sykdom Er det risiko svangerskap det heter? Hvordan er prosedyrene?Er like greit det ja
Jepp det har jeg.
Er risiko svangerskap.Vet du hvordan det er med oss som har et svangerskap + en sykdom Er det risiko svangerskap det heter? Hvordan er prosedyrene?
Hvor tidlig bør vi ta kontakt med lege etter at vi får pisitiv test da?Er risiko svangerskap.
Jeg kommer til å få tett oppfølging på sykehus. Skal dit på onsdag så informerer de da.
Hehe epler og melk var en rar kombinasjon synest jeg.....Røde kalde epler og melk. Nam!!!!
Hvor tidlig bør vi ta kontakt med lege etter at vi får pisitiv test da?
OkeyFikk beskjed på sykehuset når vi var i prosessen at når jeg var seks / syv uker på vei burde jeg si fra. Er syv uker når jeg skal dit til uken på diabetes kontroll. Så sier ifra da![]()