Sugemerke...

*Stella*

Forumet er livet
Jada, Harald klarte å bomme litt når han skulle ammes. Og trøtt som jeg var (nattamming) så tenkte jeg ikke så mye over HVORFOR det var vondt... Han slapp jo uansett taket, og tok det på nytt og fortsatte, uten at jeg tenkte over det hele.

Men altså, så kom morgenen da, og jeg så meg selv i speilet.. Jada, han hadde nok bomma ja, og fått tak et par cm for langt oppe, for i overgangen mellom det brune og resten av puppen... et knallmørkt sugemerke!

Sånn kan det gå, når man ammer i halvsøvne...

Hehe... På meg har han aldri klart å lage sugemerke, men på seg selv har han klart det [8D] Hadde en stund ett sugemerke på hånden sin [:D]

HAHA  lol[:)]

Emma har bomma et par ganger (på lyse dagen da)  fy f.n så vondt!

jeg fikk et stort sugemerke på skulderen jeg!! nice liksom ;) folk tenker jo ikke da at det er fordi jeg prøvde å få babyen til å rape, men at det sikkert er Jostein[8D] hehehe.. hørte han sugde seg fast i noe, men trudde det var hånda hans som han pleier når han ligger over der.. men neida ;) gått bort nå da!

Samme har skjedd her au... Og ska sei d gjør vondt....[&:] Hender stadig han gjør d, om e ikkje e heilt te stede når e ammer... Men skjeldent d blir sugemerke nå, skjønner at han har kommet litt feil på puppen når d gjør vondt...

[

skjedd her å[:D][:D][:D][:-]

hehe, det har skjedd her også! Men jeg fikk på halsen. Skulle snike fram en rap midt på natten og hun skal jo smake og sutte på alt så jeg sitter i halvsøvne og tenker ikke noe mer på det. Og jaggu så ble det ikke et lite sugemerke. flaut synes jeg [8D] 

Back
Topp