guttemamz83
Første møte med forumet
Gutten min er 10 uker nå. Vi fikk ikke til "vanlig" amming fra starten av, og begynte med brystskjold. Dette har fungert fint, men jeg tilbydde alltid bryst først og i pauser for å gi han muligheten til å ta det. Prøvde å klippe opp skjoldet, uten hell. Det synes han var helt pyton
Noen dager før jul tok han plutselig brystet hver gang, og jeg kunne legge bort skjoldet. En fantastisk følelse!! Så, rett etter nyttår begynte han å vegre seg igjen. Han hyler og skriker når han ikke får det som han vil, så jeg måtte til slutt finne frem skjoldet.
Jaja, hadde det bare vært så greit. pumper meg noen ganger om natten, som jeg gir han på flaske på kvelden, da han er veldig sulten da. I det ene brystet har jeg nesten ikke noe melk!! kanskje bare 40 ml, og i det andre ca 80. Flere som har det slik? Får han i seg nokk mat da?? Han legger fint på seg, men i det siste synes jeg det virker som om han ikke blir helt mett. Skriker etter måltider... Ga han derfor mme på flaske om kvelden. Dette elsket han!!
Mor og far og barn var fornøyd for en stund. Så...for to dager siden: Han vil ikke ta bryst med eller uten brystskjold. Virer som han ikke husker hvordan suging fungerer lenger. Skriker så han blir helt mørkerød stakkars.
Flaske ble løsningen. Jeg pumper og gir han litt melk på flaske og er fryktelig lei meg for at ammingen ikke fungerer som den skal... Ble mye dette, men håper noen er i samme båt og har erfaringer å dele med meg...
Noen dager før jul tok han plutselig brystet hver gang, og jeg kunne legge bort skjoldet. En fantastisk følelse!! Så, rett etter nyttår begynte han å vegre seg igjen. Han hyler og skriker når han ikke får det som han vil, så jeg måtte til slutt finne frem skjoldet.
Mor og far og barn var fornøyd for en stund. Så...for to dager siden: Han vil ikke ta bryst med eller uten brystskjold. Virer som han ikke husker hvordan suging fungerer lenger. Skriker så han blir helt mørkerød stakkars.
Flaske ble løsningen. Jeg pumper og gir han litt melk på flaske og er fryktelig lei meg for at ammingen ikke fungerer som den skal... Ble mye dette, men håper noen er i samme båt og har erfaringer å dele med meg...