Størrelser på en baby

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Blir litt usikker på hvor fort en baby vokser sånn gjennomsnittlig. Om jeg ska utnytte tilbud om sommerkle så er det jo greit å vite ca hvor stor guttungen er når den er et halvt år. Er umulig å vite nøyaktig, men hva slags ca str ska jeg gå etter når det er opplyst i cm og ikke etter månder/år? Så langt har jeg funnet klær med mnd og år, men eks janus bruker cm. Noen som har en bra guide jeg kan se på? [emoji4]

Det kan jo være individuelt det der. Frøkna har fulgt størrelsene ganske greit da. Men finnes jo unntak. Er også litt forskjell på hvor store klærne er i ulike merker.

Her er noe. Eksempler på størrelser i cm på ullklær o.l. Men andre klær er også merket i cm da. Men ullklær kan gjerne fungere over et par størrelser er min erfaring.

1f74a3317124c0989f099777676df648.png

fa28d11d3834ccac464f3f1a94d8a7d2.png

Tusen takk disneymamma [emoji4] da blir det litt lettere å kjøpe noe, selv om det blir ca [emoji4]

Lure veldig på det der selv. Hadde vært greit å handle sommerklær nå på salg.. men her var storebror 56 cm da han ble født, og alltid vært lenger en gjennomsnittet. Spørs om lillesøster blir like lang...

Lure veldig på det der selv. Hadde vært greit å handle sommerklær nå på salg.. men her var storebror 56 cm da han ble født, og alltid vært lenger en gjennomsnittet. Spørs om lillesøster blir like lang...
Synd at de ikke kan samarbeide litt [emoji23]

Back
Topp