Styrtfødsel med nr 1

hegavik

Blir kjent med forumet
Andre som har hatt kjappe fødsler med nr 1 her? Min første kom så fort at d endte med hjemmefødsel.. Lurer på hvordan det blir nå med nr 2:) hva har dere andre tenkt å gjøre? Ringer dere føden med en gang dere kjenner noe?

Sent from my iPhone using BV Forum

Min fødsel vil jeg ikke kalle styrtfødsel,men 5 timer med 1 mann er jo raskt..Denne gangen vil jeg tro det skal gå enda raskere men vet ikke?
Har jo hatt så mange falske alarmèr hittil att jeg vil vente med å ringe til jeg er sikker på att det er fødsel..men så kan jeg jo ikke vente for lenge heller med tanke på att vi skal levere storebror hos besteforeldre og 45 min å kjøre til sykehuset..

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt med en gang jeg kjente noe,hadde ikke turt og ventet hvertfall:)

Det gikk ganske fort med nr. 1. Var på sykehuset ca 2, 5 timer. Men nr. 2 gikk det mye fortere. Pga at jeg syntes det gikk litt fort med første reiste vi på sykehuset med en gang jeg kjente noe jeg var sikker på at var rier. Hadde da bare 5 min til sykehuset, men likevel ble hun født bare 30 min etter at vi kom dit! Nå har vi flytter og har 45 min å kjøre. Er redd vi ikke rekker fram denne gangen, så vi må bare hive oss i bilen med en gang jeg kjenner noe...

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Etter at resten av vannet mitt gikk og det faktisk ble ordentlig tak i riene, så tok det i underkant av 6 timer før lillemann var ute :D Og jeg har fått beskjed fra flere jordmødre at jeg IKKE får lov te å vente med å ringe neste gang jeg blir gravid, siden jeg hadde en så kjapp fødsel som førstegangs :P Så vil anbefale deg å ikke vente noe særlig ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp