Styrtfødsel i uke 24

I-40590246

Flørter med forumet
Opplevde for noen få uker siden og føde en liten gutt i uke 24. han gikk for lenge uten oksygen og skadene ble for stor. Så han døde to timer senere. Var på kontroll dagen før og allt så bra ut. Å gå hjem uten en baby var tungt. Fikk god oppfølging på sykehuset. Men så tungt å være helt barneløs
 
Så utrolig leit å høre. :Heartred
Bra dere har fått god oppfølging, det er viktig! Vi mistet gutten vår i februar, det er fremdeles rart at han er vekke.

Det er umenneskelig å reise hjem uten babyen sin, eller med en død baby. Det er ikke slik det skal være.
Håper dere har god støtte rundt dere. :Heartred
 
Min lille gutt skulle bli født i august han. Men kom i april i stede. Fikk en kraftig infeksjon og måtte skrape ut. Vært en uke hjemme fra sykehuset. Og resten av tiden var da på sykehuset.

Jeg har mye støtte i kjæresten min og så har jeg noen få gode venninner. Det er godt å snakke med dem❤️.

Beklager viss er mye skrivefeil. Der dem ikke selv
 
Min lille gutt skulle bli født i august han. Men kom i april i stede. Fikk en kraftig infeksjon og måtte skrape ut. Vært en uke hjemme fra sykehuset. Og resten av tiden var da på sykehuset.

Jeg har mye støtte i kjæresten min og så har jeg noen få gode venninner. Det er godt å snakke med dem❤️.

Beklager viss er mye skrivefeil. Der dem ikke selv
Så trasig med infeksjon på toppen av det hele! :/ Har dere hatt begravelse for ham?
Jeg hadde også termin i august. 3.august. :Heartred
Godt du har mye støtte!
Skrivefeil spiller ingen rolle. :Heartred
 
Back
Topp