Heei
Skal igang med fryseforsøk, i styrt syklus. Begynte med Primolut nå idag (pga PCOS og lange sykluser) Har hatt veldig mye aktivitet i livmorområdet igår og spesielt i dag, så reiste på apoteket og kjøpte en cb, tilfelle. Det var så mye mer aktivitet enn bare den vanlige stikkinga og minimurringene!
Men så tok jeg el-test og den var knallpositiv.
Er det da bortkasta å ta primolut? Noen som veit? For da vil jeg vel få mens om 14-16 dager allikevel?
Noen som veit om Primolut er positivt eller negativt å ta i ivf sammenheng? Eller er det nøytralt?
Har egentlig sykt ustabile sykluser, så litt overraska over at den da plutselig skulle bli så kort. Cd15 idag.
Skal igang med fryseforsøk, i styrt syklus. Begynte med Primolut nå idag (pga PCOS og lange sykluser) Har hatt veldig mye aktivitet i livmorområdet igår og spesielt i dag, så reiste på apoteket og kjøpte en cb, tilfelle. Det var så mye mer aktivitet enn bare den vanlige stikkinga og minimurringene!Men så tok jeg el-test og den var knallpositiv.
Er det da bortkasta å ta primolut? Noen som veit? For da vil jeg vel få mens om 14-16 dager allikevel?
Noen som veit om Primolut er positivt eller negativt å ta i ivf sammenheng? Eller er det nøytralt?
Har egentlig sykt ustabile sykluser, så litt overraska over at den da plutselig skulle bli så kort. Cd15 idag.
Da kan man ikke bli helt klok på eltesting når pcosen oppfører seg sånn 

Føler både dager, uker og år går helt i surr om dagen