Styrt syklus, EL / Primolut

Førstings

Elsker forumet
VIP
Novemberbarna 19
Heei :happy: Skal igang med fryseforsøk, i styrt syklus. Begynte med Primolut nå idag (pga PCOS og lange sykluser) Har hatt veldig mye aktivitet i livmorområdet igår og spesielt i dag, så reiste på apoteket og kjøpte en cb, tilfelle. Det var så mye mer aktivitet enn bare den vanlige stikkinga og minimurringene!
Men så tok jeg el-test og den var knallpositiv. :)
Er det da bortkasta å ta primolut? Noen som veit? For da vil jeg vel få mens om 14-16 dager allikevel?
Noen som veit om Primolut er positivt eller negativt å ta i ivf sammenheng? Eller er det nøytralt?

Har egentlig sykt ustabile sykluser, så litt overraska over at den da plutselig skulle bli så kort. Cd15 idag. :rolleyes:

Jeg hadde nok kanskje bare tatt det. Selv om testen er positiv er det jo ingen selvfølge at det slipper, og om det slipper, så er det jo noe som gjør at dere skal gjennom ivf uansett?

Jeg har opplevd EL uten at egget har sluppet, forrige syklus. Så ikke sikkert det slipper, PCOS er noe dritt sånn...
Jeg sliter med det jeg også.

Men spennende med fryseforsøk :)

Jeg hadde nok kanskje bare tatt det. Selv om testen er positiv er det jo ingen selvfølge at det slipper, og om det slipper, så er det jo noe som gjør at dere skal gjennom ivf uansett?
Jaa, vi skal uansett gjennom ivf, bare venter på ny syklus egentlig, og tenkte da at nå kommer jo mensen snart uansett om jeg tar kuren eller ikke, i og med at eggløsning er her :happy:
Hm, ja, det er sant :) For man får ikke mensen om egget ikke slipper?

Jeg har opplevd EL uten at egget har sluppet, forrige syklus. Så ikke sikkert det slipper, PCOS er noe dritt sånn...
Jeg sliter med det jeg også.

Men spennende med fryseforsøk :)
Åjaa.. Pcos er noe tullete greier. :shifty: Da kan man ikke bli helt klok på eltesting når pcosen oppfører seg sånn :shy:
Jaa, blir spennende det her, har du funnet ut når du får innsett? :D

Åjaa.. Pcos er noe tullete greier. :shifty: Da kan man ikke bli helt klok på eltesting når pcosen oppfører seg sånn :shy:
Jaa, blir spennende det her, har du funnet ut når du får innsett? :D
Jeg hadde EL smerter så jeg nesten grein forrige måned, men egget slapp aldri og mensen kom ikke. Så fikk testa det da :rolleyes:

Nei, vet ikke noe særlig mer før fredag, kanskje jeg vet mer da. Eller om det blir en kontroll til.
Spennende tider :woot:

Jeg hadde EL smerter så jeg nesten grein forrige måned, men egget slapp aldri og mensen kom ikke. Så fikk testa det da :rolleyes:

Nei, vet ikke noe særlig mer før fredag, kanskje jeg vet mer da. Eller om det blir en kontroll til.
Spennende tider :woot:

Takk, da lærte jeg noe nytt idag og! Da skal jeg bare ta den kuren og prøve å glede meg litt til nytt forsøk :rolleyes: Starten på en ny runde som kan bli til noe skikkelig bra!!
Hadde vært såå gøy, tenk om det er denne gangen det skal klaffe for oss, vi lå likt i løypa sist også tror jeg, i oktobergruppa. Nesten likt i januargruppa og. Noen dager etter deg da :)

Takk, da lærte jeg noe nytt idag og! Da skal jeg bare ta den kuren og prøve å glede meg litt til nytt forsøk :rolleyes: Starten på en ny runde som kan bli til noe skikkelig bra!!
Hadde vært såå gøy, tenk om det er denne gangen det skal klaffe for oss, vi lå likt i løypa sist også tror jeg, i oktobergruppa. Nesten likt i januargruppa og. Noen dager etter deg da :)
Ja, vi var ikke så langt unna hverandre da. Men du har hatt ett forsøk i mellomtida ser jeg på tickeren din, det har ikke jeg. Er så kø på Riksen, så måtte vente til nå. Så blir spennende å se hvordan det blir med frys og ikke ferskforsøk.

Jeg er på dag 8 i dag, så er noen dager foran deg i løypa, men det blir spennende å følge deg, og håpe at vi holder oss sammen og i samme terminklubb :)

Ja, vi var ikke så langt unna hverandre da. Men du har hatt ett forsøk i mellomtida ser jeg på tickeren din, det har ikke jeg. Er så kø på Riksen, så måtte vente til nå. Så blir spennende å se hvordan det blir med frys og ikke ferskforsøk.
Stemmer, det forsøket var i et øyeblikk forsvunnet fra hukommelsen min frem til du nevnte det nå :hilarious: Føler både dager, uker og år går helt i surr om dagen :rolleyes:
Jaa, krysser alt :smiley-angelic001

Hvis du har begynt med Primolut, så får du raskt positiv EL-test Jeg fikk det med Provera (som er det samme), det samme med temphopp.

Back
Topp