Styrketrening

Gulltopp

Gift med forumet
Det var en runde for litt siden med 30 days shred, noen som blir med på noe lignende etter jul?

I dag har jeg fått ånden over meg og bestlt manualer og skal begynne med Chalean extreme etter jul. Blir DU med?

Det er et 90 dagers program med styrketrening 3 dager i uka. "Tanken" med dette programmet er å bygge muskler (uten at en blir stor og buffa), og muskler forbrenner fett! Det er også lagt inn kardio-trening i programmet. Har også fått meg elipsemaskin, som jeg har begynt å bruke i helgen. Klarte 15 min i går og får bare jobbe meg videre. Målet er å kunne se en hel csi-episode på elipsemaskinen[:D]

edit: hadde skrevet fett forbrenner fett, mente selvsagt muskler[;)]

30 day shred tålte ikke knærne mine, men jeg er GJERNE med på noe annet. Har egentlig starta litt denne uka. Har gått over en time annenhver dag, samt trent pilates annenhver dag. Hadde kun pause igår, så jeg er bra stolt om jeg får si det selv.

Er det noe annet program som ikke varer så lenge? Synes det er lenge å trene styrke en time, blir så fort lei da....

Knærne mine klarte heller ikke 30ds! Chalean extreme har styrkeøkter på 30-40 min, tror jeg det er. Har en lenke, skal se om jeg finner den. Fant den:

http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/chalean_extreme.do

Litt dyrt å kjøpe, men....

Kan bruke manualer eller strikk. En uke består av 3 økter styrke (3 forksjellige), og så to andre økter (tror jeg skal prøve med elipse da).

ORIGINAL: Kaffikåno

Knærne mine klarte heller ikke 30ds! Chalean extreme har styrkeøkter på 30-40 min, tror jeg det er. Har en lenke, skal se om jeg finner den.

Nå har jeg manualene i hus og drar i gang med første styrkeøkt. Fant ut at det ikke var noe poeng å vente til januar. Blir det noen opphold i jula, så begynner jeg bare på nytt :)

Wish me luck!

ORIGINAL: Julekåno

Nå har jeg manualene i hus og drar i gang med første styrkeøkt. Fant ut at det ikke var noe poeng å vente til januar. Blir det noen opphold i jula, så begynner jeg bare på nytt :)

Wish me luck!

Flink du er! Jeg er igang jeg også så snart jeg er frisk! Er bare SÅÅÅ klar for å røre på liket nå altså!

Jeg vil gjerne henge med på det.... Men sliter med motivasjonene når jeg trener hjemme alene i stua. Foreslår at alle investerer i Kinect Adventures, så kan vi trene sammen/mot hverandre osv...[;)]

ORIGINAL: *Nina Nisselue*

Jeg vil gjerne henge med på det.... Men sliter med motivasjonene når jeg trener hjemme alene i stua. Foreslår at alle investerer i Kinect Adventures, så kan vi trene sammen/mot hverandre osv...[;)]

Du kan jo gå ut og gå f.eks. Det viktigste er at du er med og trener, hva du gjør er ikke viktig [:)]

Det ble jammen 220 kcal på ca 40 minutter. Svett og god, men kom meg igjennom. Fant ut at jeg godt kan ha tyngre vekter på noen av øvelsene (har 2, 3 og 4 kg og er helt utrent når det gjelder styrke), så får se om jeg investerer i litt flere og tyngre)

Ingen hopping og spretting, og knærne klarte seg helt fint! Hun sier ganske mye om hvordan man skal unngå å overbelaste knærne underveis! Føler meg supersterk (helt gele i kroppen). Blir kanskje gangsperre i morgen[:D]

Jeg er nok mer glad i styrketrening enn kondisjon, men må vel ha inn litt av det også etterhvert[:-]

Er nok mange som tror det, men man blir jo bare fastere i fisken og forbrenner mer fett. Trodde en stund at jeg kanskje har problemer med stoffskifte, men tror egentlig at muskelmassen min er minimal...!

Litt sliten...... leste stryketrening..... noe som jeg forøvrig trenger..... [8D]

Kan det lastes ned? Jeg er med så lenge den *¤IO#=KORPW==?=#! hofta blir med på leken[:)]

ORIGINAL: Melines

Litt sliten...... leste stryketrening..... noe som jeg forøvrig trenger..... [8D]

Kan det lastes ned? Jeg er med så lenge den *¤IO#=KORPW==?=#! hofta blir med på leken[:)]

Hihi, er ikke alltid det skal så mye til for å bli sliten[:D]

Kan lastes ned, ja

Back
Topp